اگر مذاکرات شکست بخورد برنامه خوبی برای پیشرفت کشور داریم/ اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند

سخنگوی دولت گفت: اگر موفق نشدیم و مذاکرات شکست خورد من به عنوان مسئول برنامه ریزی کشور اعلام می کنم ما برنامه مناسب با وجود شکست مذاکرات برای پیشرفت و توسعه کشور را هم به خوبی داریم.

اگر مذاکرات شکست بخورد برنامه خوبی برای پیشرفت کشور داریم/ اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، محمد باقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اجتماع مردم شهر رشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با بیان اینکه  هر سال با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی فراهم می شود تا نسبت به دستاورد های این انقلاب که با بنیانگذاری امام و رهبری مقام معظم رهبری انجام شد مروری بر آنچه در این ۳۶ بر ما گذشت را داشته باشیم اظهار کرد: این رخداد بزرگ اجتماعی از دو منظر تاریخی و فلسفه تاریخی قابل بررسی است.

سخنگوی دولت افزود: مردم کشور بعد از ۳۶ سال همچنان طوفنده و با انگیزه به ویژه همشهریان گیلانی بر آرمانهای انقلاب پا فشاری می کنند.

نوبخت با تصریح بر اینکه چهره های جوانی که نسل سوم انقلاب را تشکیل می دهند در راهپیمایی گیلان بسیار مشاهده شان کردم، گفت: آنچه نسل اول و دوم انجام داد درست بود یا نه سوال نسل سوم است و وقتی علی اکبر در کنار امام حسین(ع) قرار گفت از پدر سوال کرد آیا ما حق هستیم و امام حسین پاسخ داد ما حق هستیم و امروز این حق برای نسل سوم است که از ما این سوال را داشته باشد که با وجود آلامی که بر ملت گذاشت آیا ما حق هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به اینکه  ملت عاشق اهل بیت(ع) در ۳۶ سال گذشته باتوجه به اینکه رژیم وابسته به شاهنشاهی را اصلا قبول نداشت، خاطرنشان کرد: مردم با بیان نه شرقی و نه غربی نشان دادند به گروه های وابسته به غرب که در راس ان آمریکا و شرق که راس آن شوری بودند علاقه ندارند و می خواهند اسلام را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم امام را انتخاب کردند و هموراه رهبری امام را پذیرفتند ولی امام برای تشکیل نظام جمهوری اسلامی از مردم نظر خواهی مسقیم نمود، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم  انقلاب ما یک خواست ملی بود و مردم امام را انتخاب کردند و نظام اسلامی را فریاد زدند باز امام صندوق ها را به پا کردند و مردم تک به تک با رای خود اعلام کردند که ما جمهوری اسلامی را می خواهیم این نظام با اصل مردم سالاری بنا شد.

IMG_8293

نوبخت گفـت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک عده از وابستگان شرق و غرب در ادارات حاضر نشدند هر چند که اندک بودند ولی انسان هایی زبان درازی بودند و تلاش کردند اردات ما را به آشوب بکشند ولی با حضور مردم و فعالیت جریان انقلابی و سیاسی این فتنه فروکش کردند.

معاون رئیس جمور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب  تلاش کردند تک تک عناصر وفادار به انقلاب را ترور کنند افزود:  استاندار گیلان اعلام کرد ما هر روز غسل شهادت می کنیم و انصاری ترور شد.

وی با تاکید بر اینکه استکبار ابتدا ترورها را از مغز انقلاب آغازکرد تصریح کرد: شهیدان مطهری و مفتح مغزهای انقلاب بودند و بعد ائمه جمعه را ترور کردند و استکبار اعلام کرد زبانی که اینها را ترور می کردیم داشتیم زبان انقلاب را ترور می کردیم و دشمنان به ضمع خود می خواستند زبان انقلاب را قطع کنند.

نوبخت با تصریح بر اینکه دشمنان انقلاب با ترور باهنر و رجایی  گفتند دست انقلاب را قطع کنیم و دیدن انقلاب حرکت می کند خاطرنشان کرد: در مرحله بعد افراد حزب الهی را ترور کردند و گفتند می خواهیم سر انگشتان انقلاب را ترور کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور  افزود: بعد جنگ تحمیلی را به راه انداختند در این مرحله مردم پای صحنه آمدند و مردم و  جوانان ما حاضر شدند و جوانان گیلان وارد صحنه شدند و به صورت نا آماده روانه جبهه شدند و شهدا رفتند و نسل سوم بدانید چرا اینجا را که من سخنرانی می کنم می گویند شهدای پل ذهاب چون اولین حرکت به سمت جبهه ها  انجام شد و این میدان به نام شهدای ذهاب معرفی شد.

نوبخت با بیان اینکه هشت سال پنجه در پنجه کسانی که نمی خواستند بفهمند این ملت نظامی اسلامی را انتخاب کردند جنگ کردیم تصریح کرد:  باز بعد از هشت سال ناموفق شدند و آتش بس پذیرفته شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: خدا وعده کرد و همان کسی که صدام را علیه ما تجهیز کرد طناب اعدام را به گردن آن انداخت.

معاون رئیس جمهور با تصریح بر اینکه بعد از این توطئه ها حلقه دیگر محاصره اقتصادی بود که هر روز تنگ تر می شد ، گفت: در زمان ۶۷ حتی روستاهای روبروی فرودگاه رشت فاقد برق بود و روستاییان ما می دانند در چه شرایطی انقلاب اغاز شد و جنگ بر ما تحمیل شد ولی بعد از جنگ انقلاب در عرصه عمران و سازندگی آغاز شد.

سربازان ما در عرصه دیپلماسی از حق مردم کوتاه نمی آیند

نوبخت تصریح کرد: ای مردم بدانید با همه این شرایط این ایرانیان بودند که در دل کوچکترین ذره اتم نفوذ کردند و قطعا انرزی هسته ای حق مسلم ماست و هیچ گروه مذاکره کننده ای نمی تواند بدون چار چوب مقام معظم رهبری که به عنوان فصل الخطاب انجام دهد و ما موظف هستیم همان طور که سپاه دلیر و بسیج سرافراز و نیروهای مسلح اماده ما اجازه نمی دهند دشمن به یک ره از خاک ما وارد شود سربازان ما در عرصه دیپلماسی همان وظیفه را دارند.

جهان قدرت هسته ای صلح آمیز ایران را درک کرده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به اینکه  امروز جهان قدرت هسته ای ایران که قدرتی صلح آمیز است را در ک کرده است، افزود: نه تنها در دل اتم نفوذ کردیم چهارمین ماهواره فجر انقلاب را به آسمان پرتاب کردیم و این با پایداری ملت به دست آمد.

امروز همه ژنرالهای جهان نگاه می کنند که سردار سلیمانی به کدام سمت حرکت می کند

نوبخت با تصریح بر اینکه  ما امروز از دانشی برخورداریم که هیچ کشوری در منطقه برخوردار نیست، گفت: امروز اعتلاف بزرگ به این نتیجه رسیده است که امکان مبارزه با داعش بدون ایران امکان ندارد و ما نیاز نداریم در چار چوب یک ائتلاف خود ساخته شرکت کنیم امروز همه ژنرالهای جهان نگاه می کنند که سردار قاسم سلیمانی به کدام سمت حرکت می کند.

وی گفت: امروز مردم یمن همان شعاری را که ملت ایران ۳۶ سال سرداد را سر می دهد و رژیم آمریکایی عبدالله صالح را کنار زدند و امروز مردم سوریه با حمایت ایران که اعلام کرد این مردم سوریه نیستند که با بشار اسد می جنگند بلکه تروریست های صادراتی هستند به آرامش دست یافته اند.

IMG_8294

امروز همسایگان ما به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ است

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز همسایگانی که برای کاهش نفوذ ایران در منطقه تلاش می کردند به این نتیجه رسیده اند که جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ است.

برنامه مناسب در صورت شکست مذاکرات برای پیشرفت و توسعه کشور داریم

نوبخت افزود: حضور شما یک الگوی بزرگ برای تیم مذاکره کننده است ولی بدانند که این ملت برای حق خود پشتیبان است و ما حلقه تنگ محاصره را از بین خواهیم برد و اگر به دلیل زیاده خواهی های استکبار جهانی موفق نشدیم و مذاکرات شکست خورد من به عنوان مسئول برنامه ریزی کشور اعلام می کنم ما برنامه مناسب با وجود شکست مذاکرات برای پیشرفت و توسعه کشور را هم به خوبی داریم.

وی با تاکید بر اینکه ما خدا را داریم همان خدایی که در عرصه های مختلف ما را یاری کرد، گفت: اما راه خدایی مشکلات هم دارد و نباید با دیدن سختی نا امید شویم و این پیام خدا است.

اسرائیل در مقابل قدرت ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به روزی که جوانان گیلان با لباس نا اماده راهی جببه ها شدند افزود: قدرت نظامی امروز را با آن روزها مقایسه کنید با دیدن نمایشگاه اختصاصی سپاه متوجه شدم این اسرائیلی که در کشورهای عربی گردن کشی می کند اسرائیل در مقابل قدرت ما هیچ غلطی نمی تواند بکند چون می داند اگر دست از پا خطا کند از زمین و آسمان گنبد آهنینش بر سرش فرود میآید و این امکانات و ظرفیت ها در حکومت اسلامی با حمایت مردم حاصل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
الکی مثلا نوبخت انقلابی شده... ههههههههههههههههه....
ب
مواضع انقلابی؟!؟!
در حاشیه