سرقت از منزل عمو توسط برادرزاده ناخلف

برادر زاده ناخلف با استفاده از خالی بودن منزل به منزل عمویش دستبرد زد.

سرقت از منزل عمو توسط برادرزاده ناخلف

به گزارش هشت دی نیوز، سرهنگ”رحیم مهدی زاده” فرمانده انتظامی شهرستان آستارا استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت فردی مبنی بر سرقت کیف دستی حاوی ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد از منزل مسکونی اش، بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مهدی زاده افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد سارق یا سارقان احتمالی با استفاده از خالی بودن منزل مسکونی و در مسافرت بودن صاحبخانه با شکستن قفل درب ورودی وارد منزل شده و کیف دستی حاوی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را از داخل منزل به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با بررسی آثار به جامانده از صحنه جرم و تحقیقات پلیسی سرانجام به بردار زاده ۱۶ شاکی مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی همدست ۱۷ ساله اش را لو داد، بیان داشت: همدست این متهم نیز دستگیر و وجه مسروقه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از شهروندان این شهرستان خواست، منازل مسکونی خود را به انواع تجهیزات حفاظتی ضد سرقت مجهز کنند.

قاتل خاموش جان دو تن را در شهرستان سیاهکل گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان “سیاهکل” استان گیلان از مرگ دو نفر در اثر گاز گرفتگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رمضانعلی پور قاسم” در تشریح این خبر گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره گازگرفتگی در خانه باغی واقع در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سیاهکل،بلافاصله ماموران ضمن هماهنگی با واحدهای امدادی در محل مورد نظر حضور یافتند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل و بررسی های صورت گرفته متوجه شدند ۲ جوان ۲۴ ساله و ۲۰ ساله دچار گاز گرفتگی شده که در اثر آن جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در خاتمه اظهار داشت: کارشناسان علت گاز گرفتگی را عدم رعایت موارد ایمنی عنوان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه