جسد سرنشین هواپیمایی که در گیلان سقوط کرده بود، پیدا شد

معاون امور عمرانی استاندار مازندران گفت : با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان جسد سرنشین هواپیمای دو نفره سبک که در شهرستان تنکابن سقوط کرده بود روز دوشنبه در سواحل تیلورسر نشتارود پیدا شد.

جسد سرنشین هواپیمایی که در گیلان سقوط کرده بود، پیدا شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، علی نبیان در این زمینه اظهار داشت: نیروهای جستجوگر هلال احمر ساعت ۴.۳۰ دقیقه بامداد امروز موفق شدند جسد سرنشین این هواپیمای سبک تفریحی که تبعه کشور عربستان بود را پیدا و از آب بیرون بکشند.

وی با بیان اینکه  تلاش ها برای پیدا کردن جسد خلبان این هواپیما همچنان ادامه دارد، افزود: روز سه شنبه هفته گذشته یک فروند هواپیمای سبک تفریحی آموزشی متعلق به یکی از شرکت های خصوصی، از رامسر به سمت گیلان حرکت کرد که به علت مه غلیظ و کاهش دید به ۸۰۰ متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع شد.

گفتنی است این هواپیمای سبک دو نفره یک مسافر با هدف گردشگری حمل می کرد و خلبان هواپیما ایرانی و مسافر نیز تبعه عربستان با نام حبیب بن شعیب بن محمد خبیت بود.

شایان ذکر است گروه‌های مختلفی از هلال احمرمازندران، محیط بانی، جنگلبانی، دریابانی، نیروهای مردمی و هیات کوهنوردی استان مازندران نیز در حوزه دریایی و جنگلی برای یافتن لاشه این هواپیما و پیکر مسافران تلاش کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه