پل جدید شهری شاندرمن افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پل جدید شهری شاندرمن عصر امروز شنبه با حضور استاندار گیلان، نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال و مسئولان شهرستان ماسال بصورت رسمی به بهره برداری رسید.

پل جدید شهری شاندرمن افتتاح شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، پل جدید شاندرمن عصر امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اعتبار ۳۸۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

267675

محمود شکری، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این پروژه عمرانی یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان ماسال را عدم وجود صنایع و کارخانه جات جهت اشتغالزایی عنوان کرد.

وی افزود: در بحث اشتغالزایی در شهرستان ماسال و بویژه در شاندرمن با مشکلات متعدد مربوط به سند مالکیت زمین ها مواجه هستیم.

ماسال نیوز پل جدید شاندرمن افتتاح شد

شکری با اشاره به کلنگ زنی طرح پارک جنگلی کفود شاندرمن گفت: متأسفانه علی رغم اینکه طرح پارک جنگلی شهری شاندرمن مدت ها قبل گلنگ زنی شده است اما به دلیل مشکلات مالکیتی با منابع طبیعی در عمل این پروژه اجرایی نشده است.

نماینده مردم شهرستان های تالش، ماسال و رضوانشهر افزود: بسیاری از اراضی مسکونی و تجاری در شهر شاندرمن به دلیل اینکه پیش از این حدود ۵۰ سال تحت مالکیت یک فرد فراری بوده است مشکل سند مالکیت دارند که البته با پیگیری های صورت گرفته این مشکل در حال حل شدن است.

شکری با اشاره به وعده استاندار گیلان مبنی بر تکمیل پروژه کلیدبر به ماسال تا پایان سال جاری از وی خواست جهت  آغاز پروژه مسیر چهاربانده شاندرمن به پونل نیز مساعدت لازم را داشته باشد تا شاندرمن نیز از بن بست موجود خارج شود.

شهردار شاندرمن نیز در مراسم افتتاح این پروژه، ضمن خیرمقدم گویی به استاندار گیلان اظهار کرد: احداث پل شاندرمن از سال ۹۱ آغاز شده بود که تا سال گذشته ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر این پروژه به مرحله بهره برداری رسیده است.

ماسال نیوز

سید نظام عبدالحسین زاده افزود: همزمان با این طرح، میدان امام خمینی (ره) و امتدا بلوار امام (ره) با اعتبار ۸۰ میلیون تومان و میدان آرش با اعتبار ۸۹ میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه