۹۵۶ نفر زندانی در گیلان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۹۵۶ نفر از زندانی های گیلان در قالب ۲۴۳ هزار و ۸۷۰ نفرساعت از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.

۹۵۶ نفر زندانی در گیلان از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

به گزارش ۸دی نیوز، رسول شمشادی عصر سه شنبه در جمع مدیران استان افزود: آموزش در زندان ها با توجه به نقش سازنده ای که در روحیه، خودباوری، اصلاح، تربیت، ایجاد اشتغال و تامین معاش آینده مددجویان دارد منجر به بازگشت موثرآنان به جامعه و موجب تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنان نیز می شود.

وی همچنین با اعلام اینکه این آموزش ها هرساله مورد توجه و اهتمام هر دو اداره کل فنی و حرفه ای و زندان ها قرار می گیرد، اظهارداشت: در همین راستا در سال جاری با تعداد ۱۲ زندان در سطح  استان همکاری لازم انجام شده است.

مدیرکل فنی و حرفه ای گیلان در ادامه به نقش رسانه ها در فرهنگ سازی مهارت آموزی اشاره کرد  و گفت: با فرهنگ سازی در رابطه با اهمیت مهارت آموزی می توان موجب جذب جوانان، جلب اعتماد و در نهایت مراجعه آنان به فنی و حرفه ای برای کسب مهارت شد.

وی همچنین با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای راهی برای رفع معضل بیکاری جوانان است، افزود: گسترش مهارت آموزی اقدامی موثر برای اشتغال زایی است.

شمشادی در ادامه با تاکید بر ضرورت فراگیری جوانان به آموزش های فنی و حرفه ای یادآورشد: با فرهنگ سازی جوانان را باید به سمت کسب مهارت هدایت کرد./ مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه