کیهان هاشم نیا از گزینه های استانداری گیلان حذف شد!

عضو مجمع نمایندگان گیلان: برای تعیین استاندار گیلان نظرات نماینده ولی فقیه در گیلان، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و مجمع نمایندگان تجمیع می‌شود/ گزینه‌های ابقای هاشم‌نیا در استانداری گیلان، محمدجعفر علیزاده و کاتب منتفی است

کیهان هاشم نیا از گزینه های استانداری گیلان حذف شد!

به گزارش خبرنگار سیاسی ۸دی نیوز در حالیکه در چند هفته گذشته ، مجمع نمایندگان و بالاخص نعیمی نماینده آستارا “هاشم نیا” را گزینه نهایی مجمع نمایندگان گیلان برای تصدی استانداری گیلان معرفی نموده بود روز گذشته در مصاحبه با ” تسنیم”  از حذف هاشم نیا از گزینه های استانداری گیلان خبر داد.

نعیمی در تاریخ ۴ شهریور سال جاری در مصاحبه با ۸دی نیـوز نظر مجمع نمایندگان درباره استانداری هاشم نیا را اینگونه مطرح نموده بود: “نظر مجمع نمایندگان در مورد آقای هاشم نیا مثبت است. چرا که ایشان فردی ولایتمدار و بومی این استان هستند.” (لینک خبر)

وی  روز گذشته در این زمینه بیان داشت: گزینه‌های ابقای هاشم‌نیا در استانداری گیلان، محمدجعفر علیزاده و کاتب منتفی است!

hashemnia

وی با بیان اینکه گزینه‌های مطرح برای استانداری گیلان عبدالغفار شجاع و محمدعلی نجفی هستند، افزود: مجمع نمایندگان با مشورت از نماینده ولی فقیه در گیلان نظر خود را اعلام می‌کند.

این عضو مجمع نمایندگان گیلان مسیر انتخاب استاندار را اینچنین بیان کرد: برای تعیین استاندار گیلان نظرات نماینده ولی فقیه در گیلان، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و مجمع نمایندگان تجمیع می‌شود.

وی با اشاره به نظر محمدباقر نوبخت، معاون گیلانی رئیس جمهور، اضافه کرد: مذاکرات ادامه دارد و آقای نوبخت اعلام کرده که شجاع و نجفی هر دو گزینه‌های مطلوبی بوده و با هردو موافق است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به زمان انتصاب استاندار گیلان در هیئت دولت، گفت: استاندار گیلان پس از هفته تعطیلی مجلس که هفته آینده است، معرفی می‌شود.

۱۳ شهریور ۹۱ تاریخی بود که عمر ۱۷ماه و ۲۲ روزه استانداری سعادتی به پایان رسید و هاشم نیا شروع بکار کرد حال بر فرض اینکه این تغییر صورت گیرد، عمر استانداری هاشم نیا به زحمت از ۱۳ ماه تجاوز خواهد کرد و اگر به همین شکل پیش رود در چند وقت دیگر در گیلان مردم در هر فصل شاهد استانداری جدید خواهند بود!!!

البته همه این اظهار نظرها در حالی صورت می گیرد که علی رغم حمایت  مجمع نمایندگان خراسان جنوبی از گزینه ای خاص ، وزارت کشور گزینه خودش را به این مسئولیت منصوب نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ارمان
چرا باید استاندار گیلان وام دار باشد چرا مقام عالی استان باید چک سفید امضا کند اینچنین استاندار میتواند به اضافه خواهان قدرت وثروت نه بگوید .تا سازکار انتصاب استاندار تایید ورد مسیولین استانی باشد گیلان باز عقب مانده وخلاف پرور مثل شورای شهر قبلی و.. خواهد بود معلوم میشود دل مارا به اقای نوبخت با کارکرد ملی نیز نباید خوش کنیم که ایشان نیز در امور گیلان به بیراهه میروند تاریخ واینده نچندان دورگواه بر این ادعاست
ارمان در پاسخ به ارمان
ارمان عزیز اکثر گیلانیهای موثر در تصمیم گیری منافع خودشان را می بینند نه منافع گیلان را.ایکاش وایکاش تاثیرگذاران استان ونمایندگان مجلس دریک اتحاد ماندگار برای یکبار هم که شده لایق ترین ومجربترین را برای استانداری پیشنهاد نمایند وبدون معامله دریک برنامه دوساله یا.. فرصت کار ودفاع از عملکرد دهند
خانواده شهید
نسخه چاپيارسال به دوستان نوبخت در گفت‌وگو با فارس: «نجفی» استاندار گیلان شد سخنگوی هیئت دولت گفت که در جلسه هیئت دولت امروز «نجفی» به عنوان استاندار گیلان انتخاب شده است. خبرگزاری فارس: «نجفی» استاندار گیلان شد Tweet محمدباقر نوبخت سخنگوی هیئت دولت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، گفت: در جلسه عصر امروز هیئت دولت، محمد علی نجفی به عنوان استاندار گیلان انتخاب شد.
در حاشیه