“یا علیِ” مردان بارانی این شهر یار و یاور من در مسیر شکوفایی،رشد و توسعه رشت است

اینجانب به عنوان فرزندی کوچک از خیل عظیم فرزندان این دیار همیشه سرافراز، دستان یاریگری را که با قلبی پاک و نیّتی صادقانه جهت خدمت به عمران،توسعه و پیشرفت همه جانبه رشت-این مهد فرهنگ وتمدن در سرزمین گیل ودیلم -به میدان آمده و خواهند آمدند را به گرمی می فشارم.

“یا علیِ” مردان بارانی این شهر یار و یاور من در مسیر شکوفایی،رشد و توسعه رشت است

 به گزارش ۸دی نیوز خلیلی شهردار منتخب شورای شهر در پیامی به مردم رشت مواردی را با مردم در میان گذاشت که به شرح زیر می باشد:

مردم نجیب و بزرگوار و شهید پرور شهر رشت

درود بیکران پروردگار بر محضر شریف وگرانقدر شما

 در هنگامه بارش زیباترین نعمت خداوندی در این شهر ، توفیق خدمتگزاری به شما مردم فرهیخته و ارزشمدار ، موهبتی گرانسنگ است که پروردگار به این بنده عطا فرموده است .

 بر خود لازم می دانم بدین وسیله ازتلاشها و زحمات بیدریغ ریاست محترم ، هیات رییسه و اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهر رشت که با  توجه به  بیش از دو دهه تجربه  خدمت در شهرداری های پایتخت و مدیریت صنعتی در کارخانجات  بزرگ کشور  با حسن اعتماد به اینجانب توفیق خدمتگزاری به شما شهروندان خوب رشتی را فراهم نموده اند صمیمانه تشکر وقدردانی نمایم  و از درگاه خداوند متعال مدد می خواهم تا  با استفاده از توان  وتجربیاتم و با استفاده از ظرفیت وپتانسیل موجود در شهر آنگونه که شایسته این مسئولیت سنگین و خطیر است امانت دار باشم.

  از تعامل ، همراهی ونظرات ارشادی مدیران ، مسئولین ارشد و بزرگان شهر و استان و هم چنین نمایندگان محترم شهرستان رشت در مسیر تدوین برنامه ها و شناخت تهدیدها و فرصتهای کنونی شهرباران قدردانی می نمایم و اذعان دارم تداوم وفاق و همدلی در این مسیر پرفراز و نشیب یکی از مهمترین عوامل پیروزی و موفقیت می باشد.

 حضور مدیران عالی رتبه رشتی در بالاترین سطوح مدیریت کشور در دولت تدبیرو امید این فرصت را برای این شهر دو چندان کرده که معتدل ترین شهر ایران ، سهم خود را از دولت اعتدال به شایسته ترین نحو ممکن اخذ کند و لازم است از این فرصت طلایی ووِیژه بهره برداری حداکثری  صورت بگیرد.

 نقش پرخطیر و حضور دلسوزانه اصحاب رسانه ، که مسلما سربازان خط مقدم آگاهی و اطلاع رسانی در مسیر  توسعه پایدار شهری و شایسته ترین مشاوران ونمایندگان افکار عمومی هستند در مسیر شناخت نقاط قوت و ضعف و دستیابی به راههای تعالی اقتصادی و فرهنگی بی بدیل و یاریگر اینجانب می باشد.

 اینجانب معتقدم نیروهای انسانی شهرداری رشت همچون هر سازمان دیگر ، بزرگترین و اساسی ترین منابع و سرمایه های این مجموعه اند و حضور مومنانه و مشوقانه این نیروها خدوم  در کنار اینجانب نقش برجسته ای در حل مشکلات و معضلات کوچک و بزرگ این شهر خسته و ابری دارد.

 مسلما شهرداران و مدیران گذشته این شهر نهایت تلاش برای بهبود زندگی در این شهر و افزایش کیفیت شهر نشینی و رفاه را روا داشته اند و بنده نیز در این مسیر با تکیه برتجربیات گذشتگان و برنامه محوری ، استفاده از نظر نخبگان و کارشناسان ، مدیران فعلی و قبلی ، مشاوران دلسوز ومتخصص نهایت تلاش و توان خود را عرضه خواهم کرد.

 اکنون موسم کار، تلاش و فعالیت فرا رسیده است و اینجانب به عنوان فرزندی کوچک از خیل عظیم فرزندان این دیار همیشه سرافراز، ضمن دعوت از تمام گروهها، نهادهای مردم نهاد، مجامع علمی و فنی- فرهنگی و اجتماعی و…،طلب مساعدت و همیاری نموده و پیشاپیش دستان یاریگری را که با قلبی پاک و نیّتی صادقانه جهت خدمت به عمران،توسعه و پیشرفت همه جانبه  رشت-این مهد فرهنگ وتمدن در سرزمین گیل ودیلم -به میدان آمده و خواهند آمدند را به گرمی می فشارم.

  انگونه که در برنامه پیشنهادی خود به شورای محترم شهر رشت عنوان کردم نگاه من به فردای رشت ، نگاه انسان محور، خردگرایانه  با تکیه بر نظر متخصصین است و معتقدم این شهر با تحقق برنامه های کوتاه مدت و میان مدت توانایی نیل به ارزوهای بزرگ اما دست  یافتنی را  دارد:

برنامه راهبردی و تخصص گرایانه بنده ، بدون کمک متخصصین و کارشناسان مجرب و اگاه به مشکلات کوچک و بزرگ منطقه ، راهگشا نخواهد بود و ” یا علی ” مردان بارانی این شهر یار و یاور من در مسیر شکوفایی،رشد و توسعه رشت است.

 رشت ، دروازه تمدن ایران ، شهر باران  های نقره ای و بزرگترین و محوری ترین شهر شمالی ایران عزیز ، شایسته بهترین ها است و مردم شریف و ولایتمدار این شهر لایق رفاه ،گواراترین امکانات زندگی شهری و امنیتی فراگیر برای زندگی در شهری مدرن وتوسعه یافته می باشند

 امید است توفیق همراهی و همدلی همه دلسوزان این شهر نصیب اینجانب گردد و میوه اعتماد به برنامه ها و نطرات اینجانب ،گامی کوچک در مسیر تحقق آرزوی همیشگی شهروندان و تبدیل به این شهر به شهر زندگی ، شهر اخلاق ، شهر فرهنگ، شهر نشاط  باشد این شعار زمانی تحقق خواهـد یافت که شهرونـدان ، مجمـوعه شهرداری  را بعنوان خادمیـن خـود بدانند چـرا که همیشه «شهر را شهروند می سازد».

 آرزو مندم  با استعانت  از پرودگار متعال  و به مصداق آیه شریفه «رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا» این چند صباح امانتداری را با عزت و سربلندی  به پایان رسانم.

 خدایا ،چنان کن که سرانجام کار                             تو خشنود باشی و ما رستگار

              محمد ابراهیم خلیلی

        شهردارمنتخب شورای اسلامی کلانشهر رشت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه