استان گیلان کارگاه تلاش و سازندگی در کشور است

استان گیلان به عنوان کارگاه تلاش و سازندگی در کشور شناخته می شود و باید این مسیر را ادامه دهیم و بر تلاش خود اضافه کنیم.

استان گیلان کارگاه تلاش و سازندگی در کشور است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر استاندار گیلان دهه فجر را نشاندهنده مقاومت و ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران دانست و افزود: مردم ایران برای استقلال و آزادگی خود همراه با ولی زمان در این راه گام نهاد و با تمام وجود در این مسیر جانفشانی کردند.

محمد علی نجفی اظهار کرد :سربلندی و عزت ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم و همه مسئولین با تمام وجود در راه آنها گام برداریم و این وظیفه سنگین را نحو احسن انجام دهیم.

268

وی در ادامه گفت: استان گیلان دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که باید با تلاش همه مسئولین آنها را در مسیر اشتغال زایی فعال کنیم.گیلان در بین استان های کشور دارای جوانان با تحصیلات بالاست که از شغل محروم هستند و من شرمنده هم استانی های خود هستم که درخواست های کاری آنها را نمی توانیم به صورت کامل پوشش دهیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: استان گیلان به عنوان کارگاه تلاش و سازندگی در کشور شناخته می شود و باید این مسیر را ادامه دهیم و بر تلاش خود اضافه کنیم.

وی در ادامه افزود:در دهه فجر امسال  ۹۹۳ پروژه و با اعتبار ۲۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که این عدد نسبت به سال گذشته رشد ۴ برابری  را داشته است و نکته نوید بخش این رشد حضور ۱۶۰۰میلیارد تومانی بخش خصوصی است که این عامل نشاندهنده اعتماد بخش خصوصی به دولتمردان است.

نجفی اظهار کرد: با افتتاح پروژ های دهه فجر ۱۳۱۰۰ شغل ایجاد شده است .

وی با تاکید براینکه تحریم های ناجوانمردانه و بعضی از مدیریت های غلط در گذشته باعث عقب ماندگی استان شده که با رویکردی جدید تلاش می کنیم با حرکتی شتابدار همه عقب ماندگی ها را جبران کنیم.ک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه