بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در سومین روز دهه فجر در ماسال

در سومین روز از سی و ششمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با افتتاح ۳ پروژه عمرانی در قالب طرح های تعاونی، آموزشی و اشتغالزایی، موجبات اشتغالزایی برای ۱۱۲ نفر در شهرستان ماسال فراهم آمد.

بهره برداری از ۳ پروژه عمرانی و فرهنگی در سومین روز دهه فجر در ماسال

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  ماسال نیوز، شرکت تعاونی تولید نان های محلی (نان زرین) با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۶ نفر، ساختمان دبیرستان و پیش دانشگاهی غیر دولتی مبعث با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از جمله طرح هایی بودند که در سومین روز از دهه مبارک فجر با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان ماسال در معرض بهره برداری قرار گرفت.

fajr-masal-931114

تجهیز و بهسازی مهد کودک شهر شکوفه های بهاری شاندرمن یکی دیگر از پروژه هایی بود که در قالب تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد به بهره برداری رسید.

عظیم نوروزی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماسال در حاشیه بهره برداری رسمی از طرح این مهد کودک اظهار کرد: در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد، ۱۴۶ نفر جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی  با اعتباری بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده اند که تا کنون  ۱۰۶ نفر از این افراد موفق به دریافت تسهیلات و ایجاد کسب و کار برای خود شده اند.

در ادامه برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ماسال، نمایشگاه توانمندی های مددجویان بهزیستی نیز افتتاح گردید. در این نمایشگاه آثار مختلفی از توانمندی های هنری و اقتصادی مددجویان بهزیستی در قالب صنایع دستی،‌ گلیم بافی، قالیبافی، مجسمه چوبی، نقاشی، خطاطی و طرح های گرافیکی به معرض نمایش گذاشته شده است.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا پایان ایام ا… دهه فجر د ر مجتمع بهزیستی شهر ماسال برقرار می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه