اجازه نخواهیم داد به بهانه انتقاد از یادواره شهدا،تسویه حساب حزبی نمایند!

در اولین روز از دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب در مسجد صاحب الزمان تازه آباد با سخنرانی سرهنگ علی توشه فرمانده سپاه ناحیه فومن برگزار شد.

اجازه نخواهیم داد به بهانه انتقاد از یادواره شهدا،تسویه حساب حزبی نمایند!

به گزارش بهجت نیوز، در اولین روز از دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب در مسجد صاحب الزمان تازه آباد با سخنرانی سرهنگ علی توشه فرمانده سپاه ناحیه فومن برگزار شد.

این مراسم که به همت حوزه بسیج رودپیش برگزار شده بود با سخنرانی سرهنگ علی توشه ادامه یافت.

DSC05899

فرمانده سپاهـ ناحیه فومن در این مراسم با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در سه دهه گذشته از انقلاب اسلامی به انواع دسیسه ها سعی در متوقف کردن حرکت نظام و صدور انقلاب داشتند گفت : خوشبختانه نظام اسلامی با مدیریت امام زمان (عج) و رهبری جامعه اسلامی از این توطئه ها به سلامت عبور کرده است.

وی رمز ماندگاری حکومت را مردمی بودن و حفظ وحدت کلمه دانست و افزود: دشمنان وبه ویژه استکبار در سالهای اخیر تمام تلاش خود را برای براندازی انجام داده اند و این پیروزی در برابر دشمنان از جانب خداوند و از توفیقات الهی است.

سرهنگ توشه با بیان اینکه انگیزه مردم از انقلاب سال ۵۷ ، انگیزه دینی و الهی بود گفت : بی توجهی و عقب نشینی از اصل و اساس انقلاب که ایدئولوژی و دین مبین اسلام ، مصداق بارز بی غیرتی دینی است.

وی ادامه داد : برخی به بهانه انتساب بر خانواده شهدا و یا لباس روحانیت حامی عقب نشینی از اصول میشوند که این دست افراد بی غیرت ترند.

وی در پایان گفت : اجازه نخواهیم داد که این افراد با علم و چشم بسته حقیر خود انتقاد از یادواره شهدا را محلی برای تسویه حساب های حزبی تبدیل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه