سند صهیونیستی بودن شبکه من و تو

بودجه اصلی من و تو از طرف بهائیان در حیفا در اسرائیل به این شبکه تزریق می شود و عملا بهائیان اسرائیل که همگی ایرانی بوده و با فرهنگ و زبان ایرانی کاملا اشنایی دارند این شبکه را راه اندازی کرده اند.

سند صهیونیستی بودن شبکه من و تو
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بولتن نیوز، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به مستند پیشوای آلمان که در تلویزیون من و تو پخش شده و دفتر آن در لندن است و توسط صهیونیست ها و بهایی های اسرائیل حمایت مالی می شود، اشاره کرده و آن را سندی معرفی کرده که به وقوع هلوکاست پرداخته و برای ایرانیان فارسی زبان از این واقعه  گزارش داده است.
تلاش شبکه من و تو برای تهیه چنین گزارش هایی سند وابستگی این شبکه به صهیونیست ها و بهایی های مقیم اسرائیل است و با چنین گزارش هایی تلاش دارند که فارسی زبان ها را در جریان تحولات تاریخی مربوط به یهودیان و صهیونیست ها قرار دهند و با تهیه گزارش ها و اخبار و برنامه های مختلف، برعلیه نظم جمهوری اسلامی تبلیغ کنند.
بودجه اصلی من و تو از طرف بهائیان در حیفا در اسرائیل به این شبکه تزریق می شود و عملا بهائیان اسرائیل که همگی ایرانی بوده و با فرهنگ و زبان ایرانی کاملا اشنایی دارند این شبکه را راه اندازی کرده اند. همچنین دو گروه بزرگ یهودی اسرائیل را تشکیل می دهند یهودی های اشکنازی و یهودی های صفودی که اولی مهاجرین اروپایی هستند و دومی مهاجرین از ایران و کشورهای همجوار ایران  هستند اما متخاصم ترین افراد مقیم اسرائیل با ایران بهائیانی هستند که هم دارای تمکن مالی بالا هستند و هم بصورت ریشه ای با حکومت شیعی ایران مخالف می باشند.
332302_977
متن خبر روزنامه صهیونیستی هاآرتص به شرح زیر است:
در حالی که تعدادی از مقامات رسمی ایران همچنان به انکار وقوع هولوکاست می پردازند، ایرانیان معمولی برای نخستین بار توانستند حقیقت را ببینند، از طریق یک مستند که به مناسبت روز یادبود هولوکاست پخش شد.
روزنامه تایمز لندن گزارش داد که مستند «پیشوای آلمان» روی آنتن شبکه ماهواره ای من و تو ۱ که در لندن مستقر است رفته است.
براساس گزارش این روزنامه، این فیلم روند رسیدن هیتلر به قدرت و تلاش برای اعدام یهودیان را بررسی می کند، که توسط نخستین گروه فیلمسازی ایرانی که از اردوگاه آشوویتز در مجارستان بازدید کرده  ساخته شده است.
روزنامه انگلیسی تلگراف اشاره کرده که این فیلم چالشی برای تندروها در ایران است، گرچه رییس جمهور حسن روحانی در سپتامبر ۲۰۱۳ در مصاحبه با سی ان ان گفت که هولوکاست اتفاق افتاده است.
332300_302
رییس جمهور پیشین ایران، محمود احمدی نژاد انکار علنی هولوکاست را یکی از موفقیت های عمده دوران ریاست جمهوری خویش دانسته است.
تلگراف همچنین گزارش داد که بعضی ها در ایران متقاعد نشده اند. براساس گزارش این روزنامه، یک تندروی ایرانی در فیس بوک نوشت: «تمام این جرایم توسط خود یهودیان انجام شد تا به اهداف واقعی شان برسند.»
332301_407

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه