کشف بیش از ۵ هزار برگ توتو در رشت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از کشف بیش از ۵۴۴۱ هزار برگ توتو ( پیش بینی نتایج فوتبال ) در رشت خبر داد.

کشف بیش از ۵ هزار برگ توتو در رشت

به گزاش ۸دی نیوز ، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از کشف بیش از ۵۴۴۱ هزار برگ توتو ( پیش بینی نتایج فوتبال ) در رشت خبر داد.

1212
سرهنگ “محمدزاده” رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان با اعلام این خبر گفت: ماموران دایره کنترل و نظارت این اداره در چند روز گذشته در پی گزارش هایی مبنی بر فعالیت افراد مختلف در پوشش باند قمار توتو (پیش بینی نتایج فوتبال )،رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان افزود : ماموران با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت این گزارشات اطمینان حاصل نموده و سرنخ هایی از محل حضور و توزیع این برگه ها بدست آورده و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی موفق به دستگیری ۲ عامل توزیع و کشف ۵ هزار و ۴۴۱ هزار برگ توتو شدند.

سرهنگ محمدزاده در پایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنان به مرجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی از مردم فهیم گیلانی خواست، در صورت مشاهده فرد یا افرادی که مبادرت به توزیع چنین برگه هایی در سطح شهر مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا ستاد خبری اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان به شماره ۲۱۸۳۴۸۴ تماس تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام لازم صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه