دهه فجر یک رویداد مهم تاریخی است

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: دهه فجر یک رویداد مهم تاریخی است که باید برای نسل های بعدی به خصوص جوانان توسط افراد آگاه تبیین شود.

دهه فجر یک رویداد مهم تاریخی است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظام استان گیلان صبح روز جاری در جمع کارکنان انتظامی دهه فجر را بر همه فجرآفرینان واقعی تبریک گفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان برگزاری جشن دهه فجر را یک وظیفه و ادای تکلیف برای همگان دانسته و گفت: ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهداء و کسانی که زحمت کشیده اند و بارها و بارها محبوس شدند تا انقلاب اسلامی به ثمر برسد به خوبی گرامی بداریم.

DSC_9099

سردار ابراهیم قائد رحمتی با بیان اینکه دهه فجر یک رویداد مهم تاریخی است که باید برای نسل های بعدی به خصوص جوانان توسط افراد آگاه تبیین شود افزود: دهه فجر سرآغاز یک تحول بزرگ در ایران اسلامی بوده که از همه رویدادها در تاریخ این ملت مهمتر است.

سردار قائد رحمتی با بیان اینکه وقوع انقلاب در ایران اسلامی سرآغاز تحولات اساسی در منطقه بود، بیان داشت: تغییر نظام طاغوت به نظام اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و … موجب شده تا ایران اسلامی در منطقه الگویی برای کشورهای منطقه باشد.

قائد رحمتی با بیان اینکه پیشرفت های ایران اسلامی موجب فشارهای استکبار علیه کشور در تمامی حوزه ها است اظهار داشت: دشمن با توسل به ابرازهای مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی می باشد.

DSC_9092

وی ساخت برنامه های مخرب ماهواره ای بر علیه اعتقادات و باورهای دینی را نمونه ای بازر از شبیخون فرهنگی دشمن بیان کرده و اضافه کرد: دشمن با ساخت برنامه های مخرب ماهواره ای با تهیه برنامه های وسیع و گسترده فرهنگی می خواهد به انقلاب اسلامی ضربه زده و ما را وابسته خود کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در قسمتی دیگر از سخنانش با بیان اینکه هر اقدامی در منطقه بدون در نظر گرفتن نقش انقلاب اسلامی در منطقه با شکست مواجه است، اعلام داشت: این آزادی و حریت و این اقتدار مرهون خون شهداء، امام شهداء و در سایه آگاهی های مقام معظم رهبری و هوشیاری ها ملت قهرمان و شهید پرور مردم است.

رئیس پلیس گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد که پرچم انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دست امام زمان (عج) برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه