آقای رئیس جمهور، شما روحانی هستید!/ با غیرت ما بازی نکنید!/ کروبی راه را گم کرد

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان در همایش گفتمان امام و انقلاب اسلامی که به همت کمیته مردمی انقلاب اسلامی شهرستان سیاهکل در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: چقدر ادبیات رئیس جمهور ما تغییر کرده است! آقا، شما روحانی هستید!

آقای رئیس جمهور، شما روحانی هستید!/ با غیرت ما بازی نکنید!/ کروبی راه را گم کرد
 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در همایش گفتمان امام و انقلاب اسلامی که به همت کمیته مردمی انقلاب اسلامی شهرستان سیاهکل در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاگرد خوب امام خمینی(ره) بودند، اظهار داشت: ایشان در نامه خود به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نقشه شوم صهیونیست ها را رو کردند.

mahdavi (2)

وی تصریح کرد: در دموکراسی خیلی ها اسم مردم را می برند تا سوار قدرت بشوند، اما در مردم سالاری دینی خداوند مهم است و مسئولین برای رضای خداوند به مردم خدمت می کنند.

امام خمینی(ره) برای خداوند حرکت می کردند

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه افراد متحجری همچون سید صادق شیرازی به امام می گفتند آخوند انگیلسی، گفت: امام خمینی(ره) بنده واقعی خداوند بودند و برای خداوند حرکت می کردند، نه برای نفس خود.

dar_siahkal (1)

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی افزود: ملی مذهبی ها که جدیداً جان گرفته اند، بارها به شهید بهشتی می تازیدند. تا جایی که شهید بهشتی از امام خواست تا برای ادامه درس و بحث به حوزه بازگردد، اما امام به وی فرمود که اگر تمامی جهان با من دشمن بشوند، اما اگر بدانم که کار من برای خداوند است، به راه خود ادامه می دهم.

dar_siahkal (2)

وی یادآور شد: قبل از انقلاب اگر یک آمریکایی هرگونه تجاوزی به یک شهروند ایرانی می کرد، بر اساس قانون کاپیتولاسیون می بایست در آمریکا به پرونده وی رسیدگی می شد و البته در طول انقلاب دیده ایم که پس از منهدم کردن هواپیمای ایران به دست ناو وینسنس، به جای محکوم کردن این حرکت، آمریکایی ها به فرمانده این ناو جنگی مدال دادند.

کروبی راه را گم کرد

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان گفت: اگر تعبیر ما از انقلاب اشتباه باشد، ما نیز مانند برخی از خواص گمراه خواهیم شد. حتی اگر شخصی شاگرد امام بوده باشد اما هواسش پرت بشود نیز به بیراهه می رود.

dar_siahkal (3)

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی اضافه کرد: عمامه بسرهای زیادی داشتیم که برای رأی گرفتن خود را گم کردند. کروبی شخصی است که در سال ۴۲ برای حفظ جان امام به جلوی ایشان می رفت تا دشمنان نتوانند به ایشان آسیبی برسانند، اما همین شخص در سال ۸۸ از مسیر خارج شد.

آقای خاطره گو! چرا اینقدر بی مورد از فرزندان خود حمایت می کنی؟!

وی با بیان اینکه کربلا را خواص طرفدار حق به وجود آوردند، اما برای طلب دنیاورزی در مقابل امام حسین(ع) ایستادند، گفت: مقام معظم رهبری به خواص می گویند که مواظب دنیا طلبی باشید.

dar_siahkal (4)

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با اشاره به خاطره گویی های پی در پی یکی از خواص کشور، ابراز کرد: آن کسی که هواره خاطرات می گوید، نمی دانم، آیا آنها را خواب می بیند. این شخص می گوید که امام هم موافق شعار مرگ بر آمریکا نبود، اما وی این جمله امام که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید را یادش رفته است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی بیان کرد: چقدر می خواهی میل به دنیا داشته باشی و از فرزندان خود بی مورد حمایت کنی، جملات امام را عملاً در سایتت تحریف می کنی، تو با این کارها از عاقبت به خیری دور می شوی.

dar_siahkal (5)

آقای رئیس جمهور، شما روحانی هستید!

وی با شاره به اظهارات اخیر روحانی گفت: چقدر ادبیات رئیس جمهور ما تغییر کرده است! آقا، شما روحانی هستید!

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان تصریح کرد: شما اشتباه می کنید و نمی گویید که ما اشتباه کرده ایم. شما که می روید و با امام تجدید بیعت می کنید، خوب بیایید از آن بزرگوار درس هم یاد بگیرید.

dar_siahkal (6)

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ادامه داد: سید حسن نصرالله راه امام را رفت و جانانه در مقابل صهیونیست ها ایستاد و هم اکنون می بینیم که چگونه صهیونیست ها از حزب الله لبنان می ترسند.

می مردید اگر یک هفته دیرتر به فرانسه می رفتید؟!

وی با اشاره به فعالیت های دیپلماتیک ایران تأکید کرد: می مردید اگر بعد از اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) در فرانسه یک هفته دیرتر با نخست وزیر این کشور دیدار می کردید؟!

dar_siahkal (7)

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه غربی ها و آمریکایی ها آنها با ما قهر می کنند، چرا ما با آنها قهر نکنیم، گفت: آقای ظریف، شما که مدعی این هستید که دیپلمات ورزیده ای هستید! چرا می فرمایید که ما قهر نداریم. آیا شما به غیرت ایرانی فکر می کنید؟

آقای نوبخت، جملات شما سخیف و دور از ادب است

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی با بیان اینکه آقای نوبخت سخنگوی محترم دولت در رابطه با پیاده روی ظریف و کری می گوید «خیلی سخیف است اگر قدم زدن ظریف با کری دبپلماسی ضعیف بدانیم»، خاطرنشان کرد: این جمله نوبخت سخیف است، این برای اهل ادب نیست.

dar_siahkal (8)

با غیرت ما بازی نکنید

وی افزود: این آقایان حتی روضه ما را نیز تغییر می دهند، می گویند که عمر سعد مذاکره کرد، چرا ما مذاکره نکنیم، آقایان بروید تاریخ را مطالعه کنید و آن را تغییر ندهید. این سلیقه سیاسی شماست و ما به آن احترام می گذاریم، اما با غیرت ما بازی نکنید.

dar_siahkal (9)

مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان با بیان اینکه هر وقت مسئولین ما در برابر آنها کوتاه آمده اند، آنها جلوتر آمدند، گفت: این طرف آقایان می روند با آمریکا مذاکره می کنند و آنها نیز از آن سو ما را تحقیر می کنند. این طرف می گویند که ادبیات اوباما تغییر کرده و آن طرف اوباما ما را تحقیر می کند.

dar_siahkal (10)

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی اضافه کرد: اوباما می گوید تحریم جدید نداریم و فقط تحریم های قدیمی مانده است، اما نفت به وسیله امالشان به ۴۵ دلار رسیده است.

وی با انتقاد از تمدید مهلت مذاکرات، یادآور شد: امام فرمودند خدا نکند که عزت ما از دست برود.

به گزارش خبرنگار درسیاهکل، در پایان این همایش متن بیانیه کمیته مردمی انقلاب اسلامی شهرستان سیاهکل نیز خوانده شد.

dar_siahkal (12)

تصاویر

dar_siahkal (11)dar_siahkal (13) dar_siahkal (14)

بازدید حجت الاسلام و المسلمین مهدوی از نمایشگاه عکس در مسجد جامع سیاهکل

dar_siahkal (15) dar_siahkal (16)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
02
ولش کن حاجی نمیفهمه مثل قبلی ....
در حاشیه