قراردادم تمام شد بر می‌گردم، شاید سربازی هم رفتم!

ای کاش فدراسیون فوتبال یک آستینی بالا می‌زد و پول قرارداد پولادی را می‌داد تا قطری ها رهایش کنند و او به ایران بیاید و بیش از این در کنار سواحل قطر دلتنگ ما نباشد!

قراردادم تمام شد بر می‌گردم، شاید سربازی هم رفتم!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، گاهی اوقات آدم از اعتماد به نفس بعضی دیگر از آدما فقط شاخ در نمی آورد. طرف در گرفتن کارت پایان خدمت خود دچار تخلف شده و این تخلف هم کاملا آشکار است و به مراجع قانونی ارجاع داده شده است و همه رسانه ها به ابعاد مختلف آن پرداخته اند بعد طرف پس از مدت ها سکوت و اندیشه و البته گرفتن پول حسابی از لیگ قطری می گوید «به شخصه اعتقاد دارم کارت پایان خدمت من مشکلی ندارد اما برای اینکه به مسوولان ثابت کنم مشکلی وجود ندارد و کار غیر قانونی انجام نشده مطمئنا با به پایان رسیدن مدت قراردادم به ایران می‌آیم».

بعضی ها طوری جواب می دهند که آدم نمی داند چه باید بگوید. شاید هم این آدم مقصر نیست. وقتی که برای حضورش در تیم ملی همه پا در میانی کردند و ریش گرو گذاشتند و گفتند اصلا اگر پولادی نباشد تیم ما در جام ملت ها نیست و نابود می شود اعتماد به نفس آدم هم اینطوری بالا می رود. وقتی وزیر ورزش با سازمان نظام وظیفه نامه نگاری می کند و فدراسیون فوتبال دست به دامن همه می شود که سرباز فراری هم همراه تیم در استرالیا باشد هر کس دیگری هم بود دچار خودشیفتگی می شد.

اصلا اگر هر کس دیگری هم جای پولادی بود همین کار را می کرد و شاید هم اینقدر تواضع به خرج نمی داد که بگوید قرارداد ۲ ساله ام که با قطر تمام شد به ایران می آیم. باز هم پولادی جنبه زیادی دارد که می گوید «صبر کنید، می آیم».

شاید لازم باشد ما از آقای سرباز فراری، ببخشید بازیکن متخلف تشکر کنیم که اینگونه در کمال خشوع و تواضع می گویند «اگر می‌خواستم قراردادم را با الشحانیه فسخ کنم، مطمئنا این مسئله با مخالفت مسئولان باشگاه قطری همراه می‌شد. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد دردسر برای فوتبال ایران و خودم، تصمیم دارم که تا پایان مدت قراردادم در الشحانیه بمانم و پس از آن به ایران بیایم و مشکل کارت پایان خدمتم را حل کنم.»

واقعا آقای پولادی بر سر فوتبال و مردم فوتبال دوست ایران و حتی دکتر و مهندس هایی که عازم سربازی شده اند منت گذاشته اند که اینگونه دلسوزانه خود را فدای فوتبال ما کرده اند و نگران هستند! واقعا پولادی شرایط سختی دارد دلش می خواهد به ایران بیاد و برود سربازی و زیر پرچم ایران خدمت کند اما این قطری ها نمی گذارند. بحث پول میلیاردی و در آمد و اینها اصلا مطرح نیست بلکه فقط و فقط نگرانی برای فوتبال ایران و احتمالا جریمه ایران توسط فیفا است که قلب این ورزشکار را اینگونه به درد آورده است.

ای کاش فدراسیون فوتبال یک آستینی بالا می زد و پول قرارداد این بازیکن را می داد تا قطری ها رهایش کنند و او به ایران بیاید و بیش از این در کنار سواحل قطر دلتنگ ما نباشد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه