چهار طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید

در دومین روز از دهه مبارک فجر، ۲ طرح پرورش ماهیان سردآبی و گرمآبی در شیخ نشین و میرمحله شاندرمن، یک مرغداری گوشتی در روستای گنذر ماسال و یک گلخانه در روستای شیخ نشین شاندرمن به بهره برداری رسید.

چهار طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ماسال به بهره برداری رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ماسال در حاشیه افتتاح این پروژه ها اظهار کرد: این پروژه ها در قالب طرح اقتصاد مقاومتی با اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ یک میلیارد و صد و شصت میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت و با راه اندازی آنها  موجبات اشتغالزایی برای ۱۰ نفر فراهم آمده است.

fajr-2-931113

سرهنگ پاسدار سعید بابایی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۳ تا کنون به تعداد ۶۸ نفر در راستای راه اندازی طرح های اقتصادی کوچک، بالغ بر ۸میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح  اقتصاد مقاومتی اعطاء شده است.

فرماندار ماسال نیز در مراسم افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی شهرستان ماسال تاکید کرد: اجرای طرح های کوچک اقتصادی می تواند منشا تحول در اقتصاد کشور باشد.

محمود قاسم نژاد ادامه داد: در حالی که راه اندازی طرح های اقتصادی بزرگ نیازمند اعتبارات بالا و مقابله با مسائل و مشکلات بسیاری می باشد، تقویت چنین طرح هایی با تفکر انقلابی و جهادی ساختار اقتصادی کشور را بیمه می نماید.

وی افزود: باید با ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری د ر تمامی روستاها، ضمن اشتغالزایی، درآمد زایی  برای جوانان روستایی بتوان موجبات ارتقاء استقلال اقتصادی و بیمه نمودن ساختار اقتصادی کشور را فراهم نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه