وقیح تر از اسرائیل وجود ندارد/ وابستگی به غرب نوکری می آورد/ ترس آمریکا از سرداران ایرانی

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکایی که قدرت نظامی آن برابر ۱۴۰ کشور جهان است در برابر ایران به زانو درآمده است، گفت: ایران جز کلوپ هسته ای است و در نانو تکنولوژی، هوا و فضا و بیو تکنو لوژی ایران بسیار موفق است.

وقیح تر از اسرائیل وجود ندارد/ وابستگی به غرب نوکری می آورد/ ترس آمریکا از سرداران ایرانی

به گزارش ۸دی نیوز، بیژن نوباه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست بصیرتی در مسجد سیدالشهداء رشت با بیان اینکه ملت ایران از آگاه ترین و فهیم ترین و پر محتواترین  ملت ها  به لحاظ اطلاعات هستند، اظهار کرد: ایرانیان با سابقه ترین تمدن جهان را دارند.

وی افزود: قدرت ایران اسلامی باعث شده که آمریکایی که قدرت نظامی آن برابر ۱۴۰ کشور جهان است در برابر ایران به زانو درآید.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکا به تنهایی ۴۰ درصد سرمایه در گردش دنیا را دارد و امروز از ایران می هراسد، گفت: آنچه که مورد ترس ابر قدرت ها است این است که ملت ایران در تمام ابعاد الگو است.

تمدن اسلامی قدرتمند از دل ایران سر در آورده است

وی با تاکید بر اینکه تمدن اسلامی روز به روز قدرتمند تر از دل سرزمین ایران سر بیرون می آورد، تصریح کرد: ابرقدرت های جهان به دنبال ایجاد ارباب رعیتی در دنیا هستند و تفکر جهان سوم از همین هدف می آید.

وی گفت: آن ها می خواهند در صنعت پزشکی و همه عرصه ها کشورها را به خود وابسته کنند و آنها را به نوکران خود تبدیل کنند و این تفکر لیبرال دمکرات است.

نوباوه با بیان اینکه آمریکا در طول این ۳۶ سال با تمام قدرت به ایران حمله کرد و تنها خسارت جنگ تحمیلی دو هزار میلیارد دلار بود، تصریح کرد: آنها ۱۲۱ کالای نانو دارویی را تحریم کردند و ظرف دوسال ایران همه را تولید کرد و ایران به کشور هفتم نانو در دنیا تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه ایران جز کلوپ هسته ای است، خاطرنشان کرد: در نانو تکنولوژی، هوا و فضا و بیو تکنو لوژی ایران بسیار موفق است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه وقیح تر از اسرائیل وجود ندارد، اظهار کرد: اسرائیل آنقدر پر رو است که اسم عملیات خود را مشت آهنین می گذارد و این یعنی من قدرت دارم ولی مقاومت حزب الله آن را به عقب راند.

وی با بیان اینکه تنها راه حل پیروزی لبنان و غزه بر اسرائیل این بود که آنها مسلسل متکی بر ایمان داشتند، افزود: این در حالی است که ۱۲ درصد سربازان آمریکایی خود کشی می کنند و این نکته ای است که استکبار آن را درک نکرده است.

نوباوه جاری بودن خون سید الشهدا در جان مردم ایران را عقبه فرهنگی این ملت دانست.

وی با بیان اینکه صفحات تاریخ بشریت توسط ملت ایران رقم می خورد به کلام کلیدی امام راحل که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اشاره کرد و گفت: این سخن مبنی بر برهان عقلی و تکیه بر بنیه عقلی مردم ایران است و امام راحل می دانست که ملت ایران شکست ناپذیر است.

ترس آمریکا از سرداران ایرانی

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: ابرقدرت های جهان از تفکر انقلاب اسلامی می هراسند و قدرتی که امام به دنیا نشان دارد این است که ملت ما توان رویایی با استکبار جهانی و ارتقای آن در تمام ابعاد را دارد.

نوباوه ترویج فرهنگ تهاجمی علیه دشمن را مورد تاکید قرارداد و با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه ای از یک نیروی انقلابی و متعهد است، گفت: آمریکا نمی گوید ایران سلاح ضد زره ای دارد بلکه می گوید سرداران ایرانی چیزی دیگری هستند.

وی با اشاره به دسیسه های استکبار در عرصه سیاسی، گفت: از بین بردن انگیزه مبارزه از اهداف دشمن است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تهاجم فرهنگی در ابعاد مختلف روی می دهد، تصریح کرد: ما جز کشورهای برخورداریم و در عین حال مصرف ما هم بالاست ۱۷ درصد زباله های تهران مواد آلی است و این رقم در انگلیس سه در صد است.

کاهش ساعت مفید کار یعنی وابستگی و وابستگی نوکری می آورد

نوباوه بالارفتن توقعات مردم را از برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: فرهنگ کار نکردن از برنامه های دشمن است و این که ساعات کار مفید کاهش یابد وابستگی می آورد و وابستگی نوکری می آورد.

نماینده مردم تهران در مجلس با باین اینکه تغییر سبک زندگی از برنامه های دشمن است، گفت: ما بیشترین مصرف کننده مواد آرایشی هستیم و آرایش از پایین بودن اعتماد به نفس است و این به معنای تهاجم فرهنگی است.

نوباوه توجه به اقتصاد بدون نفت را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: اگر محصولات کشاورزی ما مدیریت شود ما نیازی به اقتصاد بدون نفت نداریم.

نوباوه دوری از جناح بازی را مورد تاکید قرارداد و افزود: جناح ها نباید با هم دعوا کنند و اگر دعوایی هم دارند باید بر سر منافع ملی نباشد./دیار باران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه