ابراز ناخرسندی آیت الله قربانی از عدم برخورد با یک مقام امنیتی درخصوص کارشکنی راهپیمایی ۸دی

وی با ابراز ناخرسندی از عدم برخورد قاطع با یک مقام امنیتی در خصوص کارشکنی در راهپیمایی و تجمع روز ۸ دی افزود: چرا مسئول امنیتی انزلی موردی داشت شما نتوانستید با کمک استاندار ایشان را سرجایش بنشانید ؟

ابراز ناخرسندی آیت الله قربانی از عدم برخورد با یک مقام امنیتی درخصوص کارشکنی راهپیمایی ۸دی

 

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از افق انزلی آیت الله قربانی در همایش گردهمایی ایمه جمعه استان گیلان به سخنرانی پرداخت و در بیانات خود رویکردی انتقادی را اتخاذ کرده نمود و در رابطه با بعضی از عزل و نصب ها در در شهرستان ها و دخالت بعضی از عوامل استانی در این تغییرات بیان کرد: این از وظایف شما نیست که بخواهید همه مسئولان اعم از فرماندار و رئیس شورا و غیره از کاندیداهای مورد نظر شما منصوب شوند ، این انتظار نه تنها عملی نیست بلکه ابهت شما را از بین می برد و باعث تحریک دشمنی ها علیه شما خواهد شد .

وی با ابراز ناخرسندی از عدم برخورد قاطع با یک مقام امنیتی در خصوص کارشکنی در راهپیمایی و تجمع روز هشت دی افزود: چرا مسئول امنیتی انزلی موردی داشت شما نتوانستید با کمک استاندار ایشان را سرجایش بنشانید ؟ گیلان افتخارات زیادی دارد ، در فتنه ۸۸ در همان روز قیام کرد و به تعبیر رهبری مردم گیلان سبقت در خیرات دارند شما نباید سکوت می کردید .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه