هیچ معامله ای با کسی برای انتخاب شهردار رشت نکردیم/ برخی ها تهمت می‌زنند

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از صحبت های برخی از افراد ناراحت و دلخور هستم، گفت: بنده، آقای کارگرنیا و بقیه افرادی که به آقای ثابت قدم رای دادیم، هیچ معامله ای با کسی برای انتخاب شهردار نکردیم.

هیچ معامله ای با کسی برای انتخاب شهردار رشت نکردیم/ برخی ها تهمت می‌زنند

فرهاد شوقی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به انتخاب “ثابت قدم” به عنوان شهردار رشت اظهار کرد: بالاخره بعد از حدود ۴ ماه از برکنار شدن آقای خلیلی توانستیم فردی را برای تصدی پست شهرداری رشت انتخاب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه از صحبت های برخی از افراد ناراحت و دلخور هستم، تصریح کرد: بنده، آقای کارگرنیا و بقیه افرادی که به آقای ثابت قدم رای دادیم، هیچ معامله ای با کسی برای انتخاب شهردار نکردیم.

وی با اشاره به اینکه عده ای به ناحق به ما تهمت می زنند که برای انتخاب شهردار معامله کرده ایم افزود: شاید جلساتی برای تبادل افکار داشتیم، ولی هیچ درخواست شخصی از شهردار نداشتیم و تهمت های وارده را تکذیب می کنیم.

شوقی با تأکید بر اینکه مسلما هرکس شهردار می شد درخواستی غیر معقول نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: انتظار داریم آقای ثابت قدم برای بهبود وضعیت شهر وقت بگذارد و کار جهادی کند.

لازم به ذکر است که رضا رسولی، سید رضا موسوی روزان، اسماعیل حاجی پور، سید امیر حسین علوی، فاطمه شیرزاد، مجید رجبی ویسرودی، حسین واثق کارگرنیا، فرهاد شوقی و مظفر نیکومنش نودهی آن دسته از اعضای شورایی بودند که به ثابت قدم رای دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه