قرارگاه جهاد فرهنگی در گیلان ایجاد می شود / مأموریت های بسیج باید در اختیار بسیجیان باشد

رییس مجمع نمایندگان گیلان از ایجاد قرار گاه جهاد فرهنگی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله بسیار مهم است که در مجمع عالی بسیج گیلان در کار گروه های تخصصی در حوزه های مختلف به آن توجه می شود.

قرارگاه جهاد فرهنگی در گیلان ایجاد می شود / مأموریت های بسیج باید در اختیار بسیجیان باشد

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز ،نظر علی علیزاده در ششمین مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اینکه در مجمع عالی استان برنامه های  عملیاتی برای برون رفت از مشکلات است افزود: طرح ها توسط کمیسیون ها و کار گروه ها با حضور نخبگان و کار شناسان تهیه می شود و در مجمع به رای گذاشته می شود.

وی از ایجاد قرار گاه جهاد فرهنگی در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله بسیار مهم است که در مجمع عالی بسیج گیلان در کار گروه های تخصصی در حوزه های مختلف به آن توجه می شود.

وی با اشاره دو رویکرد شجره طیبه صالحین و مدیریتی در بسیج  تصریح کرد: امروز در بسیج به دنبال این هستیم که ماموریت های بسیج در اختیار بسیجیان قرار گیرد و برای اجرای تصمیمات از بسیج استفاده شود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه این مجمع نوع جدیدی از کار را تمرین می کند خاطرنشان کرد:  هر چه به جلو تر می رویم گام های عمیق تری برداشته می شود.

علیزاده با تاکید بر اینکه رویکرد سال ۹۴ این است که بخشی از اعتباراتی که برای برنامه‌های بومی و محلی به سپاه تعلق می‌گیرد برای تصمیمات مجمع هزینه شود و مجامع باید در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کنند خاطرنشان کرد: مجامع در استان باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: در مجمع بر موارد و مسائلی از استان و شهرستان ها تصمیم گیری می شود که برای آنها برنامه تعریف می شود و این امر نقش مجامع را پر رنگ تر می کند و طرح ها به گونه ای ارائه می شود که زمینه اجرایی داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رضا.بیان
سلام،لطفااصلاح بفرمایید"رییس مجمع نمابندگان گیلان"!
در حاشیه