کجای قانون آمده که فرمانداری می تواند افراد را رد صلاحیت کند؟

سئوال بنده از آقای فرماندار این است که آیا فرمانداری صلاحیت این را دارد که بخواهد در مورد احراز صلاحیت افراد اظهار نظر و یا دخالت کند؟!

کجای قانون آمده که فرمانداری می تواند افراد را رد صلاحیت کند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از «دیارباران»، انتشار نامه فرماندار رشت به رئیس شورای اسلامی شهر رشت عکس العمل شدید محمدحسین واثق کارگرنیا، عضو شورای شهر رشت را در پی داشت.

در همین راستا، این عضو شورای شهر رشت در گفتگو با خزر آنلاین، اظهار کرد: “در خصوص اینکه این نامه چگونه و توسط چه کسی در دست یک رسانه قرار گرفته اطلاعی ندارم اما این موضوع از دو حالت خارج نیست یا از جانب فرمانداری این کار صورت گرفته و یا شورای شهر رشت اینقدر بی برنامه است که نامه هایمان در اختیار افراد عادی قرار می گیرد! که البته آقایان باید پاسخگو باشند!”

کارگرنیا در خصوص اظهارات فرماندار رشت گفت: “سئوال بنده از آقای فرماندار این است که آیا فرمانداری صلاحیت این را دارد که بخواهد در مورد احراز صلاحیت افراد اظهار نظر و یا دخالت کند؟”

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید در خصوص صلاحیت ها بررسی کنند، تصریح کرد: ” آیا فرمانداری در دوره های قبل هم که شورا قصد انتخاب شهردار داشت، اینگونه در کارها دخالت می کرد؟”

کارگرنیا با انتقاد شدید از برخی رفتارها، اظهار داشت: ” ما تابع قانونیم، اصلا در هیچ جای قانون نیامده که ما رونوشت صورتجلسه را به فرمانداری بفرستیم! ما می بایست صورتجلسه را به استانداری ارسال می کردیم تا برای طی مراحل قانونی و ارسال به وزارت کشور اقدام می شد.”

 گفتنی است امروز نامه ای از فرماندار رشت خطاب به رئیس شورای شهر رشت ارسال شد که در آن نامه صراحتاً عنوان شده بود که آقای مسعود کاظمی لیچایی فاقد شرایط احراز تصدی سمت شهرداری های درجه ۱۱ و ۱۲ می باشد.

کجای قانون آمده که فرمانداری می تواند افراد را رد صلاحیت کند؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی ا.رشت
شمام معلوم نیست کدوم طرفی!راهنمای راست میزنی به چپ میپیچی!
در حاشیه