دهه فجر به همه اقوام و جناح ها گره خورده و به همه تعلق دارد

محمد علی نجفی در همایش رسانه و انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای ملت ایران داشته است اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره با یاد امام وشهدا زنده می ماند.

دهه فجر به همه اقوام و جناح ها گره خورده و به همه تعلق دارد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز  محمد علی نجفی در همایش رسانه و انقلاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را برای ملت ایران داشته است اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره با یاد امام وشهدا زنده می ماند

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دهه فجر دهه تحول و پیشرفت برای مردم ایران است تصریح کرد: دهه فجر به همه اقوام و جناح های گره خورده و به همه تعلق دارد و باید با یکپار چگی و وحدت این روز بزرگ را جشن بگیریم

نجفی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر گیلان، اظهار داشت: در دهه فجر امسال  ۹۹۳ پروژه با اعتبار بالغ بر دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شامل مسکن مهر، آب‌رسانی، گازرسانی، گردشگری، کشاورزی، صنعتی ،خدماتی و بسیاری از پروژه‌های دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از این مبلع یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی است، افزود: این پروژه‌ها بیشتر در زمینه صنایع، شیلات و بخش کشاورزی و انرژی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه سال گذشته ۷۵۹ پروژه  با اعتبار ۶۲۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شده بود، گفت: میزان بیکاری گیلان از ۱۶ درصد به ۱۲ درصد و تورم استان نیز از میانگین کشوری کمتر شده که این مهم در سایه آرامش در استان روی داده است.

وی با اشاره به افتتاح ۶۵۰۰ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال گفت: در دهه فجر امسال به ۶۱ روستا ابرسانی می شود و بیش از یک هزار پروژه در شهرداری ها استان با ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به بهرهبرداری می شرد.

نجفی  ایجاد دولت الکترونیک را برای جلوگیری از فساد اداری لازم و ضروی دانست و گفت: یکی از برنامه های که در استان دنبال می شود در همین حوزه است.

نجفی تصریح کرد: تقویت آگاهی از حقوق شهروندی و صیانت از آن در استان پی گیری می شود و در این بخش بر همه مسئولان استان تاکید می کنیم که کوشا باشند.

وی حل مشکل پسماند استان را مرود تاکید قرارداد و گفت: باید برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذار در استان برنامه ریزی کنیم و باید بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از فزصت های داخلی در استان برنامه ریزی کیم

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مشکل  سد شفا رود را حل می کنیم تصریح کرد: دولت مصمم است که این اتفاق باید بیفتد و در مورد محیط زیست هم دغدغه داریم و هزار نفر از مردم منطقه رضوانشهر و تالش و آستار  منتظر  این سد هستند و باید کارها را درست پی گیری کنیم و دولت هم اکنون میلیون ها تومان برای تاخیر کار به شرکت چینی جریمه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه