تذکر یک نماینده مجلس به ظریف در خصوص استفاده مکرر از واژه جعلی اسرائیل

یک نماینده مجلس در تذکر کتبی به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص استفاده مکرر از واژه جعلی اسرائیل به جای رژیم غاصب صهیونیستی تذکر داد.

تذکر یک نماینده مجلس به ظریف در خصوص استفاده مکرر از واژه جعلی اسرائیل

به گزارش ۸دی نیوز، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات شفاهی و کتبی نمایندگان در صحن علنی قرائت شد.

بر این اساس محبی نماینده سنقر خطاب به وزرای صنعت و معدن و کشاورزی و معاون رئیس جمهور نسبت به نزول قیمت محصولات کشاورزی بخصوص قیمت گندم، نخود و تخمه آفتابگردان و همچنین پرداخت با تاخیر پول کشاورزان تذکر داد.IMG14160499

همچنین این نماینده خطاب به وزیر نیرو درباره تامین آب شرب سنقر و آب روستاهای این شهرستان و نیز خطاب به وزیر راه و شهرسازی به دلیل نبود اعتبار لازم برای پروژه های اصلی و بین استانی تذکر داد.

همچنین حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر خطاب به وزیر راه و شهرسازی درباره وعده قول‌هایی که نسبت به حل مساله مسکن مهر داده شده تذکر داد و خواستار تحقق وعده های داده شده در این جهت شد.

فلاحی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان خطاب به رئیس جمهور در خصوص برگزاری هرچه زودتر آزمون استخدامی با اولویت افراد بومی تذکر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرآبادی نماینده مردم قم نیز در خصوص پیگیری جذب فاینانس برای راه‌آهن تهران- قم که مصوبه مجلس است و طرف چینی برای اجرایی کردن آن اعلام آمادگی کرده تذکر داد.

همچنین رحماندوست نماینده مردم تهران نیز خطاب به وزیر امور خارجه در خصوص استفاده مکرر از واژه جعلی اسرائیل بجای رژیم غاصب صهیونیستی تذکر کتبی داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه