نماینده مردم آستانه: سازمان محیط زیست کشور به شهرستان ما خیانت کرد!

نماینده مردم آستانه در شورای اداری این شهرستان با ابراز نارضایتی از عملکرد سازمان محیط‌زیست گفت: سازمان محیط کشور شهرستان را قفل کرده است و در این زمینه به این شهرستان خیانت شده است.

نماینده مردم آستانه: سازمان محیط زیست کشور به شهرستان ما خیانت کرد!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، محمدحسین قربانی بابیان اینکه دهه مبارک فجر امسال نسبت به سال‌های قبل متفاوت است اظهار کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان امریکا و اروپا، هجمه اردوگاه غرب در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و شرایط حساس مذاکرات هسته‌ای عواملی هستند که این سه عامل دهه فجر را متمایز با سال‌ها قبل کرده است.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی یادآور شد: نامه رهبر معظم انقلاب یادآور نامه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به شوروی سابق در راستای از بین رفتن دولت سوسیالیستی است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر افزود: انتظار می‌رود که دولت‌مردان در تبلیغ هرچه بیشتر ابن پیام با استفاده از سفرای وزارت خارجه تلاش کنند.

وی به پیشرفت برخی از طرح‌های عمرانی صورت گرفته در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی علی‌رغم مشکلات فراوان اقتصادی درزمینهٔ گازرسانی، راه و اسفالت جاده، آب‌رسانی، برق و سلامت و … صورت گرفته است.

قربانی بابیان اینکه با توجه به قیمت نفت باید بودجه را بر اساس قیمت اقتصاد مقاومتی بسته شود اظهار کرد: با توجه به‌تمامی تنگناهای بین‌المللی تبصره ۲۲ که در سال آینده به سه درصد افزایش پیداکرده است بسیار به عمران و آبادانی شهرستان کمک خواهد کرد.

این نماینده با اشاره به طرح سؤال روز گذشته در مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی گفت: عقب‌ماندگی از طرح تجهیز مزارع،  افزایش تورم بی‌تدبیری افزایش بی‌رویه واردات بعث کاهش ۳۰ درصدی قیمت برنج شده است.

وی با انتقاد از عدم فراهم شدن ساختمان برای راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی گفت: از رئیس دادگستری تقاضا داریم که ساختمان قدیم دادگستری را در اختیار فرماندار قرار دهد.

قربانی با ابراز نارضایتی از عملکرد سازمان محیط‌زیست گفت: سازمان محیط زیست کشور شهرستان را قفل کرده است و در این زمینه به این شهرستان خیانت شده است.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: بنده ابایی از بیان این جمله ندارم و حتی در مجلس هم این جمله را بیان کرده ام.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات این کمیسیون تأکید کرد: آن چیزی که امروز خدمت دولت را می‌تواند شاخص کند بهداشت و درمان است.

وی با انتقاد از برخی کوتاهی‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان بیان کرد: علی‌رغم برخی کارهای خوب صورت گرفته افتتاح پایگاه انتقال خون جزو مطالبات مردمی بود که می‌بایست در دهه فجر به بهره‌برداری برسد که متأسفانه قدمی برای این قضیه برداشته نشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه