استکبار به دنبال اسلام ستیزی و از بین بردن اسلام ناب محمدی است

امام جمعه صومعه سرا گفت: : امروزه جهان استکبار همچنان آرمان‌های زمان پهلوی را دنبال می‌کند و به دنبال اسلام ستیزی و به زانو در آوردن ملت ایران در برابر آنها و از بین بردن اسلام ناب محمدی است.

استکبار به دنبال اسلام ستیزی و از بین بردن اسلام ناب محمدی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  واران نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی در این شهرستان برگزار می‌شود که شاهد حضور با شکوه مردم در این برنامه‌ها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در بهمن ۵۷ جمهوری اسلامی را در ایران منعقد کرد، افزود: این امر یکی از بزرگترین هنرهای امام بوده است که بعد از سال‌ها از دوری اسلام در ایران، توانست بار دیگر اسلام را در کشورمان منعقد کند.
امام جمعه صومعه‌سرا گفت: از اهداف و آرمان‌های رژیم پهلوی اسلام ستزی و کشف حجاب و عفاف در ایران بود که در این راستا آتاتورک در ترکیه، امان‌الله خان در افغانستان هم این اهداف را دنبال می‌کردند.
صدیقی تصریح کرد: امروزه جهان استکبار همچنان آرمان‌های زمان پهلوی را دنبال می‌کند و به دنبال اسلام ستیزی و به زانو در آوردن ملت ایران در برابر آنها و از بین بردن اسلام ناب محمدی است.
وی خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار و بیدار باشند و اهداف و آرمان های استکبار را بشناسندتا بتوانند در برابرشان ایستادگی کنند.
امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه باید در راستای اهداف ولایت فقیه گام برداریم، اظهار کرد: دشمنی‌های داخلی و دشمن ستیزی هایی که برخی افراد داخلی باهم دارند و انحرافاتی که اتفاق افتاده اگر ولی فقیه نبود بارها در برابر دشمن شکست خورده بودیم.
صدیقی افزود: باید این عزم مترقی را که عامل پیشرفت جمهوری اسلامی است را قوی‌تر کنیم و در دهه فجر با اتحاد بیشتر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه پیمانی دوباره ببندیم.
وی با اشاره به شهادت رساندن فرماندهان ایرانی و لبنانی توسط رژیم صهیونیست و هشدار رهبر حزب الله به انها، گفت: رزمندگان مقاومت در جواب دندان‌شکن این گستاخی و به دنبال تهدیدهای جدی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، در یک عملیات پیچیده در مزارع اشغالی شبعا، ۹ خودروی زرهی و نظامی ارتش صهیونیستی را منهدم کرده و ۱۷ نظامی صهیونیست غاصب را به هلاکت رساندند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه