اگر عزل و نصب ها در آستارا از مجاری قانونی صورت نگیرد، مردم متضرر می شوند

امام جمعه بندر آستارا گفت: اگر عزل و نصب های مسوولان از مجاری قانونی صورت نگیرد ضرر و زیان آن به مردم می رسد.

اگر عزل و نصب ها در آستارا از مجاری قانونی صورت نگیرد، مردم متضرر می شوند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستارا خبر، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: اگر عزل و نصب ها بدون مطالعه و از روی فکر و جریان خاص و منافع شخصی صورت بگیرد آسیب این حرکت های سیاسی دامان مردم را می گیرد.

وی با اشاره به اینکه بنا به تاکیدات رهبری افراد انقلابی به اسم اعتدال نباید کنار گذاشته شوند ، اضافه کرد:  نیروهای مومن ، انقلابی و حزب اللهی بیش از پیش باید قدر دانسته شوند.

وی با بیان اینکه شخص امام جمعه هیچگونه اعمال و نفوذی در عزل و نصب های مسوولان شهرستانی ندارد ، اظهار کرد: بنده به تاسی از مقام عظمای ولایت در امور اجرایی شهرستان دخالتی نکرده که البته این به معنای بی تفاوتی نسبت به امور داخلی و اجرایی نیست.

وی بیان کرد: خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثار گران و بسیجیان باید در انتصاب ها مورد ملاک مسوولان ذیربط قرار بگیرد.

خطیب جمعه آستارا در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ، گفت: در آن نامه مقام عظمای ولایت جوانان را به شناخت دین اسلام از طریق منابع اصیل نظیر قران و سنت نبی مکرم اسلام دعوت کردند.

وی ادامه داد: آن چه که دولتمردان اروپایی و آمریکای شمالی به عنوان اسلام معرفی می کنند ، اسلام واقعی نیست چراکه در دین پیامبر (ص) جنایت و کشتار جایی ندارد.

وی مقاومت و اقتدار حزب الله لبنان را به امت بیدار آن کشور تبریک گفت و افزود: سید حسن نصرالله به وعده خود عمل کرد و با همکاری حزب الله عملیات مقتدرانه ای را در مقابل صهیونیست ها انجام داد.

وی با بیان اینکه هم اینک رژیم صهیونیستی دچار دستپاچگی و سردرگمی شده است ، تصریح کرد: حزب الله لبنان با مقاومت و ایستادگی خود ۱۷ نفر از صهیونیست ها را کشتند و هم اکنون رژیم جنایتکار صهیونیست دست به دامان روسیه و ژاپن شده است.

حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک بمناسبت دهه فجر ، گفت: ریشه انقلاب از سال ۴۲ به صورت رسمی شکل گرفت و اکنون پس از ۳۶ سال در سایه رهبری های مقام عظمای ولایت روز به روز بر اقتدار این انقلاب افزوده می شود.

وی در ادامه سالروز وفات حضرت فاطه معصومه (س) را تسلیت گفت.  

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه