گرایش گسترده به اسلام در بین جوانان غربی در سالهای آتی محقق خواهد شد

امام جمعه انزلی: ما معتقدیم گرایش گسترده به اسلام و مفاهیم دینی در سالهای آینده در بین جوانان غربی محقق خواهد شد، همچنین ما هم در کشور خودمان باید این پالایش دینی را داشته باشیم .

گرایش گسترده به اسلام در بین جوانان غربی در سالهای آتی محقق خواهد شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه انزلی در خطبه های نماز جمعه بیان کرد: غرب همیشه سالها طول می کشد تا بیدار شود و همیشه بعد از یک برحه چند ده ساله از خواب غفلت بیدار می شود.

81457425-6192717
وی افزود: چرا قدرتمندان از اسلام می ترسند و در مقابل آن قد علم کرده اند و می خواهند علیه اسلام و جمهوری اسلامی سیاه نمایی کنند؟ اگر انسان عاقل باشد ،باید از خودش سوال کند و دلیل این اتفاقات را جست و جو نماید. جوانان غرب باید در این موضوع کنکاش کنند که دلیل دشمنی غرب با حزب الله و محور مقاومت چیست؟

وی بیان کرد: غرب از عربستان و بحرین نمی ترسد ،بلکه با آنها نشست و برخواست هم دارد و رفاقت می کند. در اسلام حقیقی چه چیزی وجود دارد که سردمداران غربی از آن می ترسند؟ اگر جوان غربی می خواهد بفهمد که چگونه پس از گذشت سالها از انقلاب ، اسلام حقیقی در مقابل سلطه غرب ایستادگی کرده ، راهش این است که در مفاهیم اسلام حقیقی و آیات قرآن تفکر و تامل نماید.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم گرایش گسترده به اسلام و مفاهیم دینی در سالهای آینده در بین جوانان غربی محقق خواهد شد، همچنین ما هم در کشور خودمان باید این پالایش دینی را داشته باشیم و بدانیم که حقیقت اسلام چیست؟ چرا که در سالهایی که غرب تلاش می کند اسلام طالبانی و داعشی را به جهانیان معرفی کند و وجهه اسلام را تخریب نماید ما باید با عملکرد خوب و تعقل در مفاهیم دینی اسلام حقیقی را به جهانیان نشان دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: دولت اخیرا سازمان هوا فضا را که یک سازمان مستقل بوده است از حالت استقلال بیرون آورده و زیر نظر چند وزارت خانه قرار داده که این موضوع جز رکود نتیجه دیگری نخواهد داشت. و درست در زمانی که ما موجود زنده به فضا می فرستادیم این اتفاق رخ داد ، دولت مواظب باشد که با نظرهای غیر کارشناسانه یا خدای نکرده جهت دار اشتباهی مرتکب نشود چرا که این خواسته دشمنان است که جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفتهای علمی باز دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه