مبحث نرمش قهرمانانه از سوی حضرت آقا عده ای را به خیال خام وا داشته است

نرمش قهرمانانه همان در آمیختن بجا و مناسب انعطاف و اقتدار است که اگر این انعطاف و اقتدار به درستی و در مواقع لازم و صحیح مورد استفاده قرار گیرد، دیگر نه انعطاف منجر به تسلیم و سازش در برابر دشمن خواهد شد و نه اقتدار باعث گوشه گیری و انزوا.

مبحث نرمش قهرمانانه از سوی حضرت آقا عده ای را به خیال خام وا داشته است

به گزارش ۸دی نیوز ، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور رشت در بیانیه‌ای که به مناسبت چرایی و چگونگی رابطه آمریکا و ایران صادر کرده، اعلام کرده است: ارتباط و سازش با آمریکا همواره یکی از مسائل چندین ساله پیش روی جمهوری اسلامی بوده است. گروهها، احزاب، مردم و رسانه ها هر کدام از زاویه دید خود به این موضوع می نگرند و نظراتی گاه موافق و گاه متضاد با یکدیگر دارند.

 

این بیانیه می افزاید: آنچه به عنوان شاخص و مبنا برای ما حائز اهمیت است، سخنان امام(ره) و بیانات امام خامنه ای است که هم مطابق با مبانی اسلامی و هم با عنایت به مصالح و منافع ملی است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: طرح مجدد مبحث نرمش قهرمانانه از سوی حضرت آقا عده ای را به این خیال خام وا داشته است که این نرمش در واقع همان سازش با قدرت هژمونی است که بر دنیا سلطه دارد و افرادی که مرعوب و مجذوب مظاهر تمدن غرب هستند، خیال کرده اند که رهبر معظم انقلاب با مطرح کردن آن بالاخره در مقابل غرب خواهان و غرب پرستان کوتاه آمده اند.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور رشت در بیانیه خود آورده است: نرمش قهرمانانه همان در آمیختن بجا و مناسب انعطاف و اقتدار است که اگر این انعطاف و اقتدار به درستی و در مواقع لازم و صحیح مورد استفاده قرار گیرد، دیگر نه انعطاف منجر به تسلیم و سازش در برابر دشمن خواهد شد و نه اقتدار باعث گوشه گیری و انزوا.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: امیدوارم چنین افرادی با رجوع به جان خود یک بازنگری در افکار و گرایشات خویش انجام دهند و نصرت الهی را در نظر گرفته و کمی از روح ایمان و اعتقاد خود را در عرصه ی مقدس سیاست بکار گیرند؛ چرا که باید نخبگان ما باور داشته باشند در این شئون از شئونات زندگی نیز خداوند حاکم و ناظر است و تکیه صرف بر محاسبات مادی و توان خود نمی تواند آینده ای روشن را در پی داشته باشد.

 

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: ما به نخبگان و مسئولان سیاسی و اجرایی کشور گوشزد می کنیم که ملت ایران به هیچ وجه از مطالبات بحق و منافع صحیح و قانونی خود کوتاه نخواهند آمد و توصیه می کنیم برای اینکه بتوانند در این برهه از زمان بر این مسائل و مشکلات فائق آیند، باید بطور کامل و صحیح از فرمایشات امام خامنه ای پیروی کرده و نصایح و اوامر ایشان را بکار بندند و نگاه جامع تر و کلان تر و آینده نگرانه تری به راه حل ها داشته باشند./ دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه