اعضای کادر فنی داماش ریالی از قراردادشان را دریافت نکرده‌اند

قائم مقام باشگاه داماش گیلان با اشاره به مشکلات مالی این تیم، گفت: اعضای کادر فنی داماش ریالی از قراردادشان را دریافت نکرده‌اند.

اعضای کادر فنی داماش ریالی از قراردادشان را دریافت نکرده‌اند

به گزارش ۸دی نیوز، حسین قلى‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان باید به تمامی رشته‌ها یکسان توجه کنند.

وی افزود: اگر مسئولان ورزش و جوانان گیلان نیمى از توجه‌اى که به ورزش کاراته دارند را هم به فوتبال که پر هوادارترین ورزش استان است مى داشتند تا بسیارى از مشکلات فوتبال حل شود.

قائم مقام داماش گیلان با بیان اینکه هواداران داماش فقط دل‌مشغولى تیمشان را دارند و کارى به هیچ کس ندارند، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان هیچ قدمی برای داماش برنداشته است.

قلی‌زاده تصریح کرد: آن روزها که پول بود مدیر ورش استان نیز در کنار داماش بود و حالا که سختى تقسیم می‌کنند همه رفته‌اند و ما البته به عشق مردم خواهیم ماند تا دوباره شاهد سربلندى داماش باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون کسى یک ریال به ما کمک نکرده و آقاى عابدینى در تهران فقط به دنبال فراهم کردن پول براى تیم ما هستند و ما هم در رشت سعى مى‌کنیم با حداقل امکانات تیممان را حفظ کنیم.

قائم مقام داماش گیلان اظهار داشت: نه من و نه اعضاى کادر فنى و هرندى ریالى پولى تاکنون نگرفته اند و هر پولى که تهیه کرده‌ایم یا براى هزینه‌هاى روزمره باشگاه خرج کردیم و یا به بازیکنان داده ایم.

قلی‌زاده گفت: انتظار ما از اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان این است که اگر توانایى ندارد مانند استان آذربایجان شرقى و خوزستان و اصفهان کمکى به ورزش نخست استان بکنند، حداقل برایش حاشیه درست نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه