اگر نظام ایران بر مبنای ولایت فقیه نبود تا کنون چندین کفن پوسانده بود

صدیقی تصریح کرد: عملیات برق‌آسای رزمندگان حزب‌الله نشان‌دهنده آمادگی برای مقابله با هرگونه ماجراجویی جنگ‌طلبان نادان رژیم نامشروع صهیونیستی است.

اگر نظام ایران بر مبنای ولایت فقیه نبود تا کنون چندین کفن پوسانده بود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: اکنون برخورد دشمنان با انقلاب اسلامی متفاوت شده و زمان‌شناسی، حکمت و تدبیر به همراه بصیرت و آگاهی مهم‌ترین رسالت مسئولان و مردم در این شرایط است.

وی به پاسخ کوبنده حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: سید حسن نصرالله به وعده خود عمل کرد، به طوری که درهای جهنم به روی سران فاسد رژیم صهیونیستی باز است.

صدیقی تصریح کرد: عملیات برق‌آسای رزمندگان حزب‌الله نشان‌دهنده آمادگی برای مقابله با هرگونه ماجراجویی جنگ‌طلبان نادان رژیم نامشروع صهیونیستی است.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره پیروزی‌های غرورآفرین جبهه مقاومت در عراق، سوریه و جنوب لبنان، بیان کرد: موضوع مذکور نشان می‌دهد نظام اسلامی از باثبات‌ترین، مستحکم‌ترین، قدرتمندترین و تاثیرگذارترین نظام‌های سیاسی در جهان است.

وی از برنامه‌ریزی مسئولان برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر یادواره‌های شهدا در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

صدیقی با بیان اینکه نخستین یادواره شهدای جهادگر گیلان ۱۵ بهمن ماه جاری در صومعه‌سرا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آیت‌الله عالمی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی سخنران ویژه مراسم مذکور است.

امام جمعه صومعه‌سرا استقرار نظام جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین هنر امام خمینی (ره) خواند و اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) به پیروزی رسید و با رهنمودهای ایشان و مقام معظم رهبری تداوم پیدا کرده است.

صدیقی گفت: اهدافی که ۵۷ سال سلطنت سراسر خفت پهلوب دنبال می کرد اسلام ستیزی، احلاق ستیزی، آزاده ستیزی وا استقلال ستیزی بود که محمدرضا در آخرین کتابش غصه می خورد که چرا اینقدر نوکری آمریکا را کرده است. الان هم با اسلام ناب محمدی و عزیز و با اخلاق اسلامی نمی توانند کنار بیایند. هر کاری کیکنند نت مارا شکست دهند، دشمنی شان دوستی شان خنده شان همه اش برای به زانو درآوردن ملت غیور ایران است.

وی ادامه داد: ما باید زرنگ باشیم. همان عوامل پیروزی همیشگی مان را یعنی اسلام، وحدت مردم و مسولین و تمسک به رهبری و اصل ولایت فقیه راسرلوحه اصلی ترین برنامه های خود قرار دهیم. اگر نظام ایران بر مبنای نظام ولایت فقیه نبود تا کنون چندین کفن پوسانده بود.

/ فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه