در آینده نزدیک پیروزی جبهه اسلام را خواهیم دید این وعده الهی است

دشمن به خوبی متوجه شده تا زمانی که فرهنگ شهادت در میان ملت ایران ساری و جاری باشد، نمی تواند در دژ مستحکم اراده مردم این سرزمین نفوذ کند به همین خاطر با تمام توان و امکانات به دنبال کم رنگ کردن این فرهنگ در جامعه است.

در آینده نزدیک پیروزی جبهه اسلام را خواهیم دید این وعده الهی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصدرودسر سردار سید محمد باقرزاده در مراسم اربعین ۲ شهید گمنام  بخش کلاچای گفت: شهدا دارایی و جان خویش را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده اند.

باقرزاده ضمن تبریک از پیروزی حزب ا.. در جواب کوبنده به  تجاوز دشمن صهیونیستی به «قنیطره» افزود: رژیم کودک کش اسرائیل به سراشیبی نابودی نزدیک شده است و در آینده نزدیک پیروزی جبهه اسلام را خواهیم دید زیرا این وعده الهییست.

وی با تاکید بر اینکه شهدا در نظام جمهوری اسلامی نماد ایثار و فداکاری هستند افزود: آنچه امروز کشور ایران در عرصه بین المللی بدست آورده از برکت خون شهداست.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد:شهدای گمنام در راه اطاعت از ولایت مطلقه فقیه گام برداشتند.

باقرزاده شهدای گمنام راچشم و چراغ ملت ایران و مایه افتخار دانست و گفت: مزار مطهر این عزیزان بی نام و نشان در هرجا که باشد موجب خیر و برکت است.

وی در ادامه اضافه کرد:شهدای انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با لبیک گفتن به فرمان امام راحل و دل کندن از همه تعلقات مادی و معنوی، بهترین سرمایه خود را برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تقدیم کردند به همین خاطر همه ما برای پاسداری از خون مطهر شهدا وظیفه سنگینی را بر عهده داریم.

تدفین دو شهید گمنام که ۱۸ و ۲۲ ساله هستند در روز سه شنبه دوم آذر ماه همزمان با شهادت امام رضا(ع) در پارک شهر کلاچای صورت گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه