حداقل ۱۷کشته در کمین حزب‌الله برای ارتش صهیونیستی

کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در مزارع اشغالی شبعا در شمال فلسطین اشغالی، حداقل ۱۷کشته بر جای گذاشت.

حداقل ۱۷کشته در کمین حزب‌الله برای ارتش صهیونیستی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، ظهر امروز چهارشنبه رسانه‌های خبری از جمله تلویزیون المنار وابسته به حزب الله لبنان، از حمله حزب‌الله به کاروانی از ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند.

شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که حداقل ۱۷ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

پایگاه خبری «والا» نیز در دقایق اولیه این رویداد گزارش داد، یک بمب دست‌ساز در خودروهای متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است.

تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد، چند خمپاره از خاک لبنان به اراضی اشغالی شلیک شده است. تلویزیون المیادین نیز از آتش‌ گرفتن یک خودروی زرهی «هامر» بر اثر اصابت یک موشک ضد زره به آن خبر داد.

تلویزیون العربیه نیز در خبری مدعی تلاش حزب‌الله برای به اسارت گرفتن نظامیان صهیونیستی شد. همچنین کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد احتمال دارد یک نظامی صهیونیستی نیز مفقود شده باشد، اما وزارت جنگ رژیم صهیونیستی این موضوع را تکذیب کرد.

به دنبال این اتفاق، المنار به نقل از رسانه های اسرائیلی از اعزام تعداد زیادی از نظامیان صهیونیستی به مزارع شبعا خبر داد.

پایگاه خبری «لبنان دیبایت» نیز گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اصابت موشک ضدزرهی به یکی از خودروهای ارتش صهیونیستی در روستای «الغجر» در منطقه جبل دوف در شمال سرزمین‌های اشغالی را تایید کرده است.

تلویزیون المیادین در خبر دیگری اعلام کرد که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرشوبا» واقع در جنوب لبنان را هدف حملات خمپار‌ه‌ای قرار داد. همچنین یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی، از هدف قرار دادن خاک جنوب لبنان با هشت خمپاره سخن گفت. در پی حمله توپخانه‌ای دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان، چند یگان ارتش این کشور در منطقه «المیسات» در نزدیکی منطقه «الغجر» به مسافت اندکی از مرزهای فلسطین اشغالی مستقر شده و عملیات پاکسازی و بازرسی خود را آغاز کردند.

به دنبال این حمله خمپاره‌ای به ساکنان نزدیک مرز لبنان توصیه شده به خاطر بحرانی شدن اوضاع، در خانه‌های خود بمانند.

چندی پیش رژیم صهیونیستی در حمله موشکی یک کاروان متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داد که باعث شهادت ۶ رزمنده این حزب و یک فرمانده ایرانی شد. بعد از آن بود که حزب‌الله اعلام کرد به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ خواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه