ثبت‌نام آزمون ورودی حوزه‌های علمیه سال ۹۵-۹۴ آغاز شد

مدیر حوزه‌های علمیه گیلان از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی حوزه‌های علمیه سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد.

ثبت‌نام آزمون ورودی حوزه‌های علمیه سال ۹۵-۹۴ آغاز شد
 به گزارش ۸دی نیوز ، حجت‌الاسلام محمد لاکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز ثبت‌نام ورودی حوزه‌های علمیه سال تحصیلی ۹۵-۹۴ اظهار کرد: ثبت‌نام این آزمون از تاریخ ۴ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۴ ادامه می‌یابد.
خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی حوزه‌های علمیه سال 94ـ95

وی ثبت‌نام را تنها به صورت اینترنتی عنوان کرد و افزود: آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۹۴ در حوزه‌های تعیین شده برگزار می‌شود.

به گفته مدیر حوزه‌های علمیه گیلان، حافظان ‌حداقل‌ یک‌ششم‌ قرآن‌کریم یا نهج‌البلاغه و ‌فرزندان‌ شهدا، جانبازان، آزادگان و داوطلبان ‌مناطق ‌محروم از امتیاز در پذیرش برخوردار می‌شوند.

وی تابعیت جمهوری اسلامی ایران «کسانی که دارای شناسنامه یا کارت ملی جمهوری اسلامی ایران باشند»، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام، برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی و دارا بودن حداقل تحصیلات برای دوره‌های آموزشی را از جمله شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه عنوان کرد.

لاکانی با اشاره به اینکه داوطلبان برای ثبت‌نام به سایت حوزه مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: رشد و ارتقای سطح علمی طلاب یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه‌های علمیه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه