امام جمعه باید مرده باشد که کسی به حجاب زنان صومعه سرا هتک حرمت کند

حجت الاسلام صدیقی با اشاره به اینکه صومعه سرا مردمی معتقد، متدین، شهید پرور و انقلابی دارد، گفت: در این شهرستان هرگز به ذهن کسی خطور نمی کند که به خودش اجازه و جرات دهد به شعایر اسلامی و حجاب زنان مسلمان بی حرمتی کند، خدا آن روز را نیاورد.

امام جمعه باید مرده باشد که کسی به حجاب زنان صومعه سرا هتک حرمت کند

به گزارش ۸دی نیوز، در پی اتفاقات و حواشی پیش آمده در شهرستان صومعه سرا، حجت الاسلام صدیقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز با اشاره به اینکه صومعه سرا مردمی معتقد، متدین، شهید پرور و انقلابی دارد، گفت: در این شهرستان هرگز به ذهن کسی خطور نمی کند که به خودش اجازه و جرات دهد به شعایر اسلامی و حجاب زنان مسلمان بی حرمتی کند، خدا آن روز را نیاورد.

صدیقی در ادامه تاکید کرد: امام جمعه باید مرده باشد که کسی خدایی نکرده به حجاب زنان شهرستان هتک حرمت کند.

وی در پایان گفت: ماجرای روز یکشنبه در خیابان طالقانی صومعه سرا به علت مقاله ای بوده که چندی پیش در رسانه ها منتشر شده بود و مسئولین و مراجع قضایی و امنیتی شهرستان پیگیر اتفاقات هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مری
حاج آقا سریعتر پیگیری کنین
یک مسلمان
دوستان هشت دی نیوز و مخاطبان محترم با خواندن مطلب بالا چند سوال برایم پیش امد که خدمتتون عرض میکنم. اتفاقی ناگواری روز یکشنبه در صومعه سرا رخ داد و طی آن در روز روشن مردان نامحرم دختران بی دفاع رو کتک زدن و به اونها فحش و ناسزا گفتن و.... آیا این عمل از مصادیق بی حرمتی به زنان مسلمان نیست ؟ آیا دست درازی وتوهین در ملاء عام به زن توسط یک یا چند مرد نامحرم در تناقض با شرع مقدس و آموزه های شریعت اسلام نیست؟ آیا تنبیه چند زن به آن شکل فجیع به دلیل اینکه در سایتشون مطلبی با موضوع لزوم امر به معروف منتشر کردن پایمال نمودن ارزش های دینی و ملی و انقلابی نیست؟
جواد
حاجی خدابه شماطول عمردهدحالاکه حتاکی شده وخبرنگاربیچاره هم به خاطرانعکاس واقعیات فرهنگی شهرصومعه سراداره متهم میشه -اشراردارن برمومنین مسلط میشوندوبه نام بازاری دارن .....
در حاشیه