چرا سایت “پدیده” فیلتر نمی شود؟/دم خروس از رسانه های اصلاح طلب بیرون زد!+تصاویر

پس از آن که معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور، معاون امنیتی دادستان کلی کشور، دادستان مشهد مقدس و تمام دادستانی های کل کشور فعالیت های شرکت پدیده شاندیز را خلاف قانون اعلام کرده.

چرا سایت “پدیده” فیلتر نمی شود؟/دم خروس از رسانه های اصلاح طلب بیرون زد!+تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، سایت شرکت پدیده در اقدامی غیر قانونی قصد دارد مجددا قسمتی از این وبگاه را که مخصوص “قیمت روز سهام پدیده” است را به روز رسانی کند.

aaedadb9-7d03-4a18-a74c-828de16779fe

همچنین این سایت در اقدامی قلدرمآبانه در برابر قوه قضائیه اعلام کرده که به زودی قیمت سهام ها را دوباره به صورت آنلاین نمایش خواهد داد.

این سایت در ادامه دهن کجی به دستگاه قضا اقدام به به انتشار مصاحبه رئیس این شرکت با روزنامه اعتماد کرده است!
جالب توجه کامنت هایی است که روی این سایت منتشر شده است. تقریبا تمام این کامنت ها به تعریف و تمجید از پهلوان پرداخته و همچنین برخی مطالب دیگر در این کامنت ها وجود دارد که متاسفانه در مصونیت کامل منتشر شده است.
870279ca-e1ea-4d87-8f23-77cc7b865725
جالب توجه اینکه رئیس پدیده در دروغی آشکار در مصاحبه با اعتماد اعلام کرده مشکل پدیده حل شده است!!
 9e0dc11a-02ec-40da-8e61-a58373d70679

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن
چیه شما دارید میسوزید؟ واسه کلی جوان کار و شغل ایجاد کرده اونوقت باز شما دارید از حسادت اتیش میگیرید؟!! به قول احمدی نژادتون آب رو بریزید اونجاتون که میسوزه!!!
ناشناس
انشا اله علی کمرتون رو خورد کنه ،دروغگوهای کثیف
مقدم
این خبرهای جهت دار چیه مینویسید؟ اصلا این لوگوی سایت پدیده نیست!!! بعدشم هروقت دادستانی دستور فیلترینگ رو داد و اجرا نشد اون موقع بیاید سروصدا کنید.
مهدی
رو چه حسابی باید فیلتر بشه؟اصل کار شرکت مشکلی دارد؟چرا کاسه داغ تر از آش شدی؟پدیده چه ضرری به شما میروسه؟
حسام
خدا لعنتتون كنه به شما چه ربطي داره مملكتو گند زديد
رضا
بنده خدا اول برو خوب تحقیق کن بعد بیا اینجا هوار بکش. این سایت شخصی هست و به پدیده ربطی نداره امسال این سایتها رو دلالهای سهام درست کردند .سایت رسمی پدیده شاندیز بارها اعلام کرده که در برابر سایتهای بجر سایت رسمی خودش هیچ مسئولیتی نداره و فقط اخبار را از سایت رسمی به آدرسwww.padide.comباید جویا شد
رضا
شما چرا کاسه داغ تر میشی؟ کجات میسوزه ک به سایت این گیر دادی؟؟ کمبود خبر داری؟ تخته کن درتو!
مرید نیمه راه در پاسخ به رضا
اصلا معلوم نیس این نظر و بقیه نظرا رو یکی داده آخه بی خرد اینجوری هر... میفهممه همه رو یکی نوشته که
آزاد
واقعا مسخره ست دوست عزیز اینجور که پیداست شما تابحال به سایت پدیده مراجعه نکردید,این نه لوگوی پدیده ست نه اخبار پدیده به خوانندگان سایت زرد شما توصیه میکنم به سایت پدیده برن تا دروغ این سایت آبکی مشخص بشه
سام
شدی کاسه داغ تر از آش؟؟؟ همون حقمونه این همه پول از مملکت خارج بشه بره دبی یا جاهای دیگه سرمایه گذاری بشه ما ها به هم دیگه رحم نمیکنیم تا یکی پیدا میشه و کارو اشتغالو سازندگی و سود واسه ماها درست میکنه میخوایم بکوبونیمش زمین این سایت درپیتتونم جمع کنید
محمد
کی ما قرار پیشرفت کنیم.تا کی باید همه چیز رو فدایه سیاست کثیف بکنیم،این همه نفر بیکار بشن مهم نیست مهم سیاسته،مهم اینه که پهلوان بره زندان حالا به هر قیمتی،،،،اقا اون دنیا رو هم در نظر بگیرید با این مطالبتون
در حاشیه