آغاز هفتمین همایش ملی نخبگان جوان با حضور دکتر روحانی

هفتمین همایش ملی نخبگان جوان با شعار امید به تحقق حماسه اقتصادی با تدبیر نخبگان صبح امروز سه شنبه با حضور دکتر «حسن روحانی» رییس جمهوری آغاز شد.

آغاز هفتمین همایش ملی نخبگان جوان با حضور دکتر روحانی

به گزارش ۸دی نیوز در این همایش دو روزه که هم اکنون در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری است بیش از هزار نخبه و استعداد برتر کشور حضور دارند.
«سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان و «جعفر توفیقی» سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از جمله شرکت کنندگان در این مراسم هستند.
همزمان با برپایی نشست های علمی در این همایش، ۲۰ نفر از نخبگان کشور تجربیات موفق خود را ارایه می دهند. این نخبگان معمولا از میان برگزیدگان جایزه علامه طباطبایی انتخاب می شوند.
بیش از یک هزار نخبه در این همایش گردهم می آیند که این افراد از میان دانشجویان نمونه، نفرات برگزیده المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی و برگزیدگان آزمون جامع علوم پایه و پزشکی، برگزیدگان کنکور سراسری و نخبگان تعریف شده سطح یک و دو بنیاد ملی نخبگان هستند.
دیدار نخبگان و استعدادهای برتر شرکت کننده در این همایش با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این همایش است که فردا (چهارشنبه) برگزار می شود و در آن ۷ تا ۱۲ نفر از نخبگان در محضر ایشان صحبت هایی را ارایه خواهند کرد.
هرساله با برپایی این همایش امکان گفت وگوی نخبگان کشور با مقامات مختلف ازجمله هیات دولت، هیات رییسه مجلس و هیات امنای بنیاد ملی نخبگان فراهم می شود.
در طول همایش امسال نیز با توجه به این که صاحبان صنایع مختلف حضور دارند، نخبگان می توانند با صاحبان این صنایع گفت و گو کنند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه