استاندار گیلان از مراحل ساخت سریال گذر از رنجها دیدن کرد+ تصاویر

کیهان هاشم نیا استاندار گیلان به همراه مدیران کل صدا و سیما ، راه و شهرسازی و مسئولین شهرستان سیاهکل با حضور در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل از مراحل تصویربرداری سریال گذر از رنجها دیدن کرد.

استاندار گیلان از مراحل ساخت سریال گذر از رنجها دیدن کرد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، کیهان هاشم نیا استاندار به همراه نصرپور مدیرکل صدا و سیما، شعبانپور مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین شیدایی امام جمعه ، حاجتی فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان سیاهکل برای بازدید از سریال گذر از رنجها به دیلمان رفتند.

در این سفر موضوعات مربوط به محور سیاهکل به دیلمان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید هاشم نیا بر لزوم ساخت سریال میرزا کوچک تأکید کرد و گفت : می بایست بزرگانی مانند شهید روحانی میرزا کوچک جنگلی را به مردم بیشتر بشناسانیم.

استاندار گیلان تصریح کرد : رسانه ها در هدایت افکار عمومی و معرفی و شناساندن شخصیت های مذهبی نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ ما با دشمنان جنگ نرم است ، افزود : در جنگ نرم و جنگ روانی بهترین سلاح ، هنر و تصویر است که می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد و افکار عمومی را هدایت کند.

حسن پور کارگردان مجموعه تلویزیونی “گذر از رنجها” نیز با تأیید گفته های هاشم نیا گفت : گیلان آن طور که می بایست نشان داده نشده و می توان با ساخت فیلم و سریال بزرگانی همچون میرزا کوچک جنگلی ، علاوه بر نشان دادن سلحشوریهای مردم این خطه از کشور ، فرهنگ آن را نیز برای همگان به نمایش گذاشت.

مجموعه تلویزیونی ” گذر از رنج ها ” به تهیه کنندگی علی لدونی حدود ۴ ماه است که در گیلان آغاز شده است و قرار است در ۳۷ قسمت تولید و از شبکه یک سیما پخش شود.

جعفر دهقان، پژمان بازغی، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ماه چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، بیژن امکانیان، نگین معتضدی، مهران رجبی، بیژن بنفشه خواه، حسین عابدینی، ترلان پروانه، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی فر، نقش آفرینی شخصیت‌های داستانی «گذر از رنج‌ها» را برعهده دارند.

گفتنی است که پرهیزگار عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این سریال نقش آفرینی می کند.

seryal_gozar_az_ranjha_dar_siahkal-9

seryal_gozar_az_ranjha_dar_siahkal-7

seryal_gozar_az_ranjha_dar_siahkal-5

seryal_gozar_az_ranjha_dar_siahkal-4

seryal_gozar_az_ranjha_dar_siahkal-1

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مارال
کی پخش میشه
نات
کی پخش میشه
در حاشیه