دیدار آقای ظریف با حمایت کنندگان اهانت به ساحت نورانی پیغمبر اسلام (ص) چه معنایی دارد؟/آیا مواضع غرب نسبت به هلوکاست اینگونه است!؟

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در محکومت اهانت های نشریه فرانسوی بیانیه ای صادر کرد.

دیدار آقای ظریف با حمایت کنندگان اهانت به ساحت نورانی پیغمبر اسلام (ص) چه معنایی دارد؟/آیا مواضع غرب نسبت به هلوکاست اینگونه است!؟

به گزارش ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت در محکومت اهانت های نشریه فرانسوی بیانیه ای صادر کرد.

شرایط کنونی جهان علی الخصوص در غرب، در حال روی گردانی از نظام فاسدِ لیبرال سرمایه داری غرب و حرکت به سمت معنویت و اسلام ناب محمدی (ص) است. ​

جبهه کفر در جهان،​رو به اضمحلال نهاده و در حال دست و​پا زدن برای در آمدن​ از​باتلاق های بر جای مانده از ظلم و تجاوز و غارت خویش در اقصی نقاط جهان است.

اهانت به پیامبر اسلام (ص) توسط مجله فرانسوی هتاّک، پس از آن روی داد که سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی با اجرای یک نمایش خیابانی ،​با داعشی جلوه دادن تروریست های عامل حمله به دفتر مجله شارلی اِبدو و نسبت دادن این حرکت تروریستی خودساخته​ به اسلام،بهانه ای جدید جهت تسریع پروژه اسلام هراسی در غرب فراهم​ نمودند.

از دیگر سو، رژیم صهیونیستی با این اقدام،سعی دارد با ناامن جلوه دادن کشورهای اروپایی برای یهودیان این کشورها و بازگرداندن درصدی از آنان به سرزمین های اشغالی،​ ازروند پرشتاب مهاجرت معکوس ساکنان سرزمین های اشغالی به دیگر کشورهاجلوگیری کند. ​

اتفاقات اینچنینی که در راستای اسلام هراسی غرب وبا دستان ​نجس آنها پیگیری می شود​ با اجرای سناریوی ۱۱سپتامبر توسط آمریکا وارد مرحله جدیدی شد اما از آن جهت که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، این اقدام غرب، به آشنا شدن و روی آوردن درصد زیادی از مردم آمریکا و اروپا به اسلام منجر شد.

یکی از اهداف ایجاد گروه موسوم به داعش به دست خبیث آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز، که مانند غده ای سرطانی در منطقه خاورمیانه قد علم کرده است و با یدک کشیدن دروغین اسم اسلام، هولناک ترین جنایات تاریخ بشریت را به فجیع ترین شکل ممکن مرتکب می شود، ادامه ی پروژه اسلام هراسی در جهان است.

در این میان وزیر امور خارجه کشورمان جناب آقای ظریف، که احتمالاً از سناریوهای غرب آگاه است، به دیدار دو تن از سناریوپردازان پروژه ی اسلام هراسی یعنی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه می رود. دیدار با حمایت کنندگان اهانت به ساحت نورانی پیغمبر اسلام (ص) که جان و روح و همه چیز اسلام عزیز از ایشان است، چه معنایی می تواند داشته باشد؟ اگر یک مجله ایرانی نسبت به دروغ بزرگ هولوکاست موضع می گرفت و دولت ایران نیز از آن روزنامه در راستای آزادی بیان، علناً حمایت می کرد، آیا وزیر خارجه آمریکا هم با این وضعیت، به دیدار مقامات ایرانی می آمد؟!

عدم شرکت در این دیدارها، کمترین اقدام از سوی جمهوری اسلامی به عنوان الگوی مسلمانان جهان اسلام، در محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام بود که مع الاسف در این مورد نیز ناامید شدیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رشت به نیابت از همه ی دانشجویان این دانشگاه، اعلام انزجار خویش را از رژیم منحوص و جعلی صهیونیستی و حامیانش در منطقه و غرب اعلان می دارد و اهانت به ساحت والای پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد (ص) را به شدت محکوم می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گمنام
من عاشق محمدم/مسلمانان فریادشان را به جهانیان رساندند دنیای مجازی http://avayegilan.blogfa.com/post/416/
در حاشیه