مهمترین شعار هفته ناجا توسعه مشارکت مردمی با پلیس است

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه هدف دشمنان در جنگ نرم، نابودی بنیان خانواده است، گفت: در هفته نیروی انتظامی فرصتی دست داد تا بصورت چهره به چهره در خدمت اقشار جامعه باشیم و در راستای نحوه رسیدن به یک جامعه مطلوب و رفع موانع این راه و چگونگی مقابله با معضلات اجتماعی به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

مهمترین شعار هفته ناجا توسعه مشارکت مردمی با پلیس است

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ پاسدار ستاد کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظامی روز گذشته در جمع انبوه نمازگزاران یکی از مساجد شهر رشت حضور یافت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه هدف دشمنان در جنگ نرم، نابودی بنیان خانواده است، گفت: در هفته نیروی انتظامی فرصتی دست داد تا بصورت چهره به چهره در خدمت اقشار جامعه باشیم و در راستای نحوه رسیدن به یک جامعه مطلوب و رفع موانع این راه و چگونگی  مقابله با معضلات اجتماعی به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

سرهنگ پاسدار ستاد کامرانی صالح، اظهار داشت: از بدو  پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمن شیوه های زیادی را برای خدشه وارد کردن به نظام و صدمه زدن به ارزشهای والای ایرانی و اسلامی مان تجربه کرده، اما خوشبختانه کاری از پیش نبرده است.

14سرهنگ کامرانی صالح با بیان اینکه دشمن در جهت سرنگونی نظام اسلامی ایران ابتدا با استفاده از جنگ وارد شد، اعلام کرد: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب سعی نمود با تجاوز به مرزهای جغرافیای کشورمان بتواند از این طریق ارزشهای دینی و ایمانی مردم را تخریب نماید، لذا با به خدمت گرفتن تکنولوژی های پیشرفته و کمک متحدانش و نیز به کارگیری عده ای فریب خورده داخلی، آتش جنگ ۸ ساله را برافروخت.

بخشعلی کامرانی صالح با اشاره به اینکه دشمن در این راه حتی از برافروختن اختلافات داخلی، قومیتی و مذهبی نیز کوتاهی نکرد، تصریح کرد: به لطف خدا و تدابیر داهیانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و دیگر دلسوختگان نظام و ایثارگری مردم خداجو دیری نپایید که دشمن متوجه شد از این راه نمی تواند هیچ خدشه ای به این کشور و ملت و افکار و عقاید حاکم بر آن وارد آورد.

وی، گام دوم دشمن جهت ضربه زدن و از هم پاشیدن نظام اسلامی را استفاده از جنگ نرم اعلام کرد و گفت: پس از اینکه دشمن متوجه عزم راسخ مردم در حفظ و صیانت از ارزشهای اصیل اسلامی شد، تصمیم گرفت عقاید دینی و ارزشی مردم را با تزریق باورهای غلط تضعیف کرده و بتواند کشور را از درون و بدون جنگ و خونریزی تسخیر کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان علل شکست دشمن در جنگ نرم را دوراندیشی و بصیرت والای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هشدارهای به موقع ایشان در جهت شناخت شیوه های تهاجم فرهنگی دشمنان و نحوه مقابله با آنها اعلام و تصریح کرد: این تلاشهای آنان نیز تقریباً با شکست مواجه شده است.

سرهنگ پاسدار ستاد بخشعلی کامرانی صالح با بیان اینکه هجمه فرهنگی دشمن همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۱۷ هزار کانال ماهواره ای، فضاهای مجازی و اینترنت بطور شبانه روزی در تلاش برای رخنه در افکار و عقاید جامعه بخصوص جوانان است که مظاهر آن را می توان ارتکاب افراد به انواع ناهنجاریها و آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و… دانست.Picture 272

وی با ذکر این مطلب که امنیت یک مقوله نسبی است، راه برون رفت از این معضلات را مشارکت تمامی اقشار جامعه در جهت مبارزه با این آسیب ها دانست و تأکید کرد: یکی از مهمترین شعارهای پلیس در هفته ناجا، پلیس جامعه محور است که یعنی بدون مردم، هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

سرهنگ کامرانی صالح، روزآمدی پلیس را به معنای هوشیاری، حرفه ای گرایی، تخصص و به روز بودن اعلام کرد که باید از حالت ایستایی به حالت پویایی برسد، تصریح کرد: به همین دلیل ناجا تصمیم به تاسیس معاونتی با عنوان “معاونت اجتماعی” نمود که تاکنون  بیش از ۱۰ هزار نفر توسط مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در سراسر کشور تحت مشاوره روانشناسی به منظور پیشگیری از ناهنجاری ها قرار گرفته اند که در راستای همان شعار جامعه محوری می باشد.

وی با معرفی پلیس نوپای سایبری در ناجا، وظیفه آن را رصد فضای مجازی و سایر مسائل مربوط به فنآوری اطلاعات اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار تماس تلفنی با پلیس صورت گرفته که نشان دهنده پای کار و مردمی بودن پلیس می باشد.

سرهنگ پاسدار ستاد کامرانی صالح جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان، مهمترین شعار هفته ناجا را توسعه مشارکت مردمی با پلیس دانست و اظهار امیدواری کرد، همچنان خدمتگزار صدیق جامعه باشیم و بتوانیم با همراهی و همیاری مردم، امنیت پایداری را در کشور ایجاد نماییم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه