جشنواره فیلم کودک و نوجوان فرصتی برای ارتباط با دنیای کودکانه

جشنواره فیلم کودک و نوجوانان برای ارتقای فرزندان این مرز و بوم کمک شایان توجه ای می نماید. این جشنواره ها فرصتی است که بزرگترها برای ارتباط با دنیای کودکان نگاه نافذ تر و عمیق تری بیافکنند.

جشنواره فیلم کودک و نوجوان فرصتی برای ارتباط با دنیای کودکانه

به گزارش سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، حواسی معاون صدا و سیمای مرکز گیلان در دیدار با رضا ثقتی دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوانان گیلان که برای هماهنگی جهت اجرای هر چه بهتر جشنواره در صدا و سیما مرکز گیلان انجام گردیده بود افزود : جشنواره کودک و نوجوان باید بعنوان یک اتفاق بزرگ هنری دیده شود و تنها اکران فیلم را از آن انتظار نداشت .

این مسئول همچنین گفت: این جشنواره ها سرمایه معنوی خوبی برای میزبانان آن است که از آن برای پویایی ، حرکت ، نشاط و بالندگی فرزندان استان گیلان بهره گیری شود . وی بیان نمود صدا و سیمای مرکز گیلان این جشنواره را از آن خود می داند و تمام قد در خدمت آن خواهد بود .

صدا و سیمای مرکز گیلان یکی از نهادهای همکار در اجرای جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان می باشد که بیشترین همکاری ها را در بخش نماهنگ و زیرنویس تلویزیون ، تهیه گزارشهای خبری و فرهنگی ، اختصاص برخی از برنامه های شبکه باران به جشنواره ،راه اندازی نمایشگاه عروسک های شبکه باران در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) در طول جشنواره از جمله همکاری این نهاد تاثیر گذار بوده است .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه