تظاهرات دشمن‌شکن مردم گیلان ۳ بهمن برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نمازگزاران گیلانی روز جمعه ۳ بهمن ماه تظاهرات دشمن‌شکن در محکومیت اهانت به نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) را برپا می‌کنند.

تظاهرات دشمن‌شکن مردم گیلان ۳ بهمن برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: حرکت خصمانه و بی‌شرمانه اهانت نشریه فرانسوی نسبت به وجود نازنین و ساحت قدسی پیامبر مهر و رحمت و مهربانی قلب تمام مسلمانان و آزاداندیشان جهان را داغدار و جریحه‌دار کرد.

وی افزود: این اهانت ننگین و گستاخانه غرب نشان از اوج درماندگی استکبار و صهیونیست در برابر منطق و حقانیت سراسر روشن اسلام و پیامبر اعظم (ص) دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبیلفات اسلامی گیلان ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان درپی این اهانت بی‌شرمانه و غیر اخلاقی به ساخت مقدس پیامبر مهر و رحمت و دوستی، از تمام مردم ولایت‌مدار و مومن انقلابی استان دعوت می‌کند تا این اهانت گستاخانه غرب را با حضور پرشور خود در تظاهرات پس از اقامه نماز عبادی‌سیاسی جمعه ۳ بهمن ماه با شدت هر چه تمام‌تر محکوم کنند.

وی از نمازگزاران جمعه استان خواست تا همراه و همدل با حضور پرشور و گسترده و با بصیرت خود در تظاهرات این روز اقدام مزدورانه غرب را در اهانت به ادیان و پیامبران الهی به ویژه پیامبر رحمت‌اللعالمین را محکوم کنند.

اشجری یادآور شد: مردم همیشه در صحنه گیلان در روز جمعه سوم بهمن بار دیگر با حضور بصیرت‌افزایی خود فریاد عدالت، مودت، صلح و آزادی دین مبین مکتب اسلام و پیامبر را فریاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان رحمت و مهربانی پیامبر (ص) را به نمایش می‌گذارند، خاطرنشان کرد: همانگونه که مردم گیلان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی درخشیدند امیدواریم در روز جمعه پیش رو نیز یک بار دیگر با حضور توأم با بصیرت خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ضیابری
من عاشق محمدم/مسلمانان فریادشان را به جهانیان رساندند
در حاشیه