داغ آیت الله بهجت هنوز بر دلم مانده است/مقام معظم رهبری مورد تایید آیت الله بهجت بود

دومین یادواره شهدای دانشجو شهرستان های فومن و شفت در مسجد جامع فومن با سخنرانی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

داغ آیت الله بهجت هنوز بر دلم مانده است/مقام معظم رهبری مورد تایید آیت الله بهجت بود

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین شیخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در این مراسم ضمن افتخار به شهدای دانشجو اظهار داشت: جای افتخار است که در باب شهادت سکان داران علم و معرفت نیز جا نمانده اند.

امام جمعه تهران افزود: خدا را شکر می کنیم که ما را با خود آشنا کرد و جلوه های خود را به ما نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی همچنین به بت شکنی امام خمینی (ره) اشاره کرد و خاطرنشان نمود: جایشکر دیگری است که از سلاله زهرا(س) بت شکن زمان شد و تاریکی های زمان طاغوت را در هم شکست.

وی مردم را در همه عرصه ها از ارکان نظام دانست و اشاره کرد : در تمامی عرصه ها مردم نقش تعیین کننده دارند و با رای و نظر خود از شورای محل تا رئیس جمهور را انتخاب میکنند.

امام جمعه تهران فتنه ۸۸ را نادانی افرادی خواند که می خواستند با خدا در بیافتند و افزود: فتنه در ملت ایران جایی ندارد و هر تنشی وارد میهن شود با درایت رهبری و بصیرت ملت دفع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی را زبان زد خاص و عام برشمرد و گفت : مردم سالاری در ایران هم از رکن مردمیت و هم از حیث اسلامیت جدا نیست و این دموکراسی یک کشور را به روشنی نشان میدهد.

امام جمعه موقت تهران همچنین ولی فقیه را پشتیبان مملکت دانست و عنوان نمود : ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است که امروز ما شاهد آن هستیم.

وی در ادامه فزود : رهبری امروز حجتِ حجتِ خداست و تمامی مسئولین مشروعیتشان به گونه ای وابسته به امضای رهبری است.

حجت الاسلام صدیقی : هدف از جنگ تحمیلی را زیر سوال بردن استقلال کشور نام برد و افزود : استقلال کشور در هشت سال جنگ تحمیلی تثبیت شد و دفاع در مقابل خیلی از سربازان کشورهای مختلف و تاییدی بر این مهم است.

امام جمعه موقت تهران همچنین نسب به شبهاتی که برخی از خواص در مورد رهبری نزد آیت الله بهجت می پرسیدند، ابراز می داشت: آیا فردی لایق تر از ایشان سراغ دارید؟!

این شاگرد آیت الله بهجت(ره) ؛ این مرجع عالیقدر را جزو نبوغ زمانه دانست و به نقلی از ایشان اشاره داشت و گفت: در زمان غیبت ، ملّا بودن نیاز نیست و پیوسته میفرمودند باید پیرو رهبری چون آیت الله خامنه ای باشیم.

صدیقی با بیان اینکه منش آیت الله بهجت در قلبش نفوذ کرده بود تصریح کرد: داغ آیت الله بهجت هنوز در دل مانده است.

وی همچنین به استقلال بومی کشور در زمینه سیاست خارجی اشاره داشت و افزود : برخی ادعا دارند که بدون ارتباط با آمریکا نمیتوانند روزگار خود را بگذرانند و این تفکر خطرناکی است.

صدیقی همچنین توصیه ای به مسئولان نظام داشت وعنوان نمود به نخبگان و جوانان اعتماد کنید و به دنبال تکیه زدن به گرگ صفتان نباشید.

ایشان گیلان را ولایتمدار برشمرد و افزود : گیلان بوی رهبری میدهد و چون زادگاه عارف مجاهدی چون بهجت فومنی است ما با عشق وارد این دیار میشویم.

سخنران دومین یادواره ده شهید شهرستان های فومن و شفت شهدا را شاهد خدا معرفی کرد و گفت : خدا خود را شاهد معرفی کرده چون هیچ حجابی بین او و بین بنده های او نیست.

وی همچنین پیامبر و مومنان زمان را شاهد خواند و افزود جایی که امام زمان(عج) حضور داشته باشد عالم شهود است و بر اعمال ما نظارت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه