قهرمان گیلانی کاراته جهان: ورزشکاران گیلانی با شعار واحد «من عاشق محمدم» اقدام نشریه شارلی را محکوم می کنند

قهرمان اسبق کاراته جهان و تیم ملی ایران، گفت: ورزشکاران گیلانی به عنوان رشته ای از ریسمان قطور ورزش ایران اقدام این پایگاه مدافع استکبار را با شعار واحد «من عاشق محمدم» محکوم می کنند.

قهرمان گیلانی کاراته جهان: ورزشکاران گیلانی با شعار واحد «من عاشق محمدم» اقدام نشریه شارلی را محکوم می کنند

به گزارش ۸دی نیوز، مازیار فرید خمامی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی به آستان مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، گفت: ورزشکاران گیلانی هم به عنوان رشته ای از ریسمان قطور ورزش ایران اقدام این پایگاه مدافع استکبار را با شعار واحد «من عاشق محمدم» محکوم می کنند.

وی با تاکید بر اینکه جهان اسلام با این توطئه های دشمنان از دیر باز آشناست، تصریح کرد: ورزش نیز سنگری دیگر در جریان مبارزه با استکبار جهانی است و ورزشکاران در این میدان صفوف اول را پر کرده اند.

قهرمان اسبق کاراته جهان و تیم ملی ایران، نشریه شارلی را یکی از هزاران پایگاه اسلام ستیزی در دنیا برشمرد و اضافه کرد: چاپ کاریکاتور پیامبر گرامی اسلام که در دوران رسالت خود احترام به ادیان الهی را به مسلمانان سفارش کردند، نقض اخلاق و جریانی انحرافی در مسیر قانون احترام به مذاهب تلقی می شود.

فرید خمامی در پاسخ به این سئوال که آیا شما به کمپین «من عاشق محمدم» می پیوندید، ابراز کرد: شرکت در این مجموعه در شبکه مجازی به عنوان بستر دسترسی مردم دنیا به شکل آنلاین به معنای صدور یک قطعنامه فرهنگی ورزشی از سوی این لایه از بدنه ملت ایران به اسلام ستیزان است.

وی در ادامه این مطلب افزود: من هم به عنوان یک ایرانی که در مسابقات بین المللی با ذکر نام پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار (ع) به عنوان یک منبع انرژی و انگیزه ارزشی برای ورزشکاران ایرانی به روی تاتامی می رفتم، وظیفه شرعی و ملی خود می دانم که در این کمپین شرکت کنم.

قهرمان اسبق کاراته جهان و تیم ملی ایران در پایان تحقق اهداف استکبار جهانی را انگیزه این نشریات و رسانه های غربی به عنوان عروسکان دست استکبار برشمرد و اظهار کرد: مسلمانان جهان در راستای این هتک حرمت بی شرمانه عامل دشمنان اسلام خاموش نخواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه