از این پس می توانید از داخل شهر سیاهکل به صورت مستقیم به لاهیجان بروید

شهردار سیاهکل گفت: این طرح به صورت آزمایشی انجام می شود و تصمیم ادامه دار بودن آن پس از مدت دو ماه در شورای ترافیک شهرستان گرفته خواهد شد.

از این پس می توانید از داخل شهر سیاهکل به صورت مستقیم به لاهیجان بروید

عیسی کاظمی شهردار سیاهکل در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار کرد: تاکسی های درون شهری سیاهکل، از حضور مسافربرهای شخصی که به صورت غیرقانونی در سطح شهر سیاهکل اقدام به سوار کردن مسافران و رساندن آنها به مقصد لاهیجان می کردند، به فرمانداری و شهرداری سیاهکل اعتراض کردند.

kazemi_shahrdar_dar_siahkal (2)

وی افزود: تاکسی های درون شهری اعلام کردند که این کار موجب می شود مسافران ما کم شده و در نتیجه درآمد ما نیز کم بشود و به همین دلیل می بایست از طریق راهنمایی و رانندگی از تردد آنها در داخل شهر سیاهکل جلوگیری کرد.

شهردار سیاهکل خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که انجام شد، شهرداری سیاهکل با همکاری راهنمایی و رانندگی این شهرستان اقدام به جلوگیری از حضور مسافربرهای شخصی، در شهر سیاهکل کرد.

کاظمی ادامه داد: با این وجود، شهروندان سیاهکلی به جهت صرفه جویی در وقت و هزینه پایین تردد با مسافربرهای شخصی از داخل شهر سیاهکل به مقصد لاهیجان، همچنان دور از چشم مأمورین راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی شهرداری، اقدام به تردد با آنها می کردند و این امر نیز موجب اعتراض رانندگان تاکسی سیاهکل به لاهیجان به دلیل کم شدن درآمد آنها شد.

وی تصریح کرد: فرمانداری سیاهکل به جهت برون رفت از مشکل رانندگان و ارائه خدمات بهینه به شهروندان سیاهکلی، پس از بررسی این موضوع در شورای ترافیک شهرستان مصوب کرد که دو دستگاه ماشین از ایستگاه سیاهکل به لاهیجان به صورت نوبتی به داخل شهر آمده و اقدام به جابه جایی مسافر نمایند.

شهردار سیاهکل با بیان اینکه ماشین هایی که از ایستگاه سیاهکل به لاهیجان برای جابه جایی مسافر به داخل شهر می آیند حتماً می بایست با آرم و علائم مشخص و همچنین مشخصات راننده باشند، گفت: این دو ماشین در ساعات پیک تردد مسافر به داخل شهر خواهند آمد.

کاظمی با بیان اینکه این کار نیز موجب اعتراض رانندگان تاکسی درون شهری شده است، اضافه کرد: این طرح به صورت آزمایشی انجام می شود و تصمیم ادامه دار بودن آن پس از مدت دو ماه در شورای ترافیک شهرستان گرفته خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که نحوه بررسی شکایات شهروندان سیاهکلی نسبت به عملکرد برخی از رانندگان تاکسی چگونه است، گفت: تمامی شهروندان سیاهکلی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی، با مراجعه به واحد تاکسیرانی شهرداری سیاهکل و یا تماس با شماره تلفن ۴۲۳۲ ۷۰۸۷ ما را در جریان بگذراند.

شهردار سیاهکل افزود: پس از شکایت شهروندان در واحد تاکسیرانی شهرداری سیاهکل، موضوع با حضور یک نفر از تعاونی تاکسی، نماینده شورا و تاکسی رانی شهرداری در کمیته انظباتی بررسی شده و در صورت محرز شدن تخلف، به تعزیرات و یا به مراجع ذیصلاح ارجاع داده می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه