نشست روشنگری “جریان تکفیری در تشیع با رهبری عمامه انگلیسی‌ها” در رشت برگزار شد

پور اسماعیلی با بیان اینکه آنها در شبکه ماهواره ای سلام به مقدسات اهل سنت و علمای شیعه توهین می کنند تصریح کرد: تفرقه بین مسلمانان هدفی است که استعمار پیر انگلستان و آمریکا دنبال می کنند و این فرقه شیرازی ها پروژه غربی، عربی و عبری است.

نشست روشنگری “جریان تکفیری در تشیع با رهبری عمامه انگلیسی‌ها” در رشت برگزار شد

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز ، روح الله پوراسماعیلی مسئول سیاسی سپاه مرکزی رشت در نشست روشنگری جریان تکفیری در تشیع با رهبری عمامه انگلیسی ها در مسجد امام حسین (ع) رشت با بیان اینکه تحلیلی از حوادثی که در چند سال اخیر رخ داد و تحولات خاورمیانه و نیز واکاوی این مسائل می تواند بسیاری از مسائل را روشن کند افزود: علت اصلی دشمنی آمریکا با کشور ما  این است که آمریکا تلاش دارد آمریکا را دوباره وارد دکترین سیاست خارجه خود کند.

وی  با اشاره به اهمیت ایران در منطقه گفت: در زمان نیکلسون رئیس جمهور آمریکا تئوری دو ستونی مطرح شد و که در این تئوری یک ستون عربستان به عنوان حافظ و تامین کننده منافع آمریکا در منطقه و ستون دوم ایران تعریف شده بود پس از انقلاب اسلامی یکی از این ستون ها مهم که آمریکا به و سیله آن بسیاری از مشکلات اقتصادی خود را حل می کرد فرو پاشید

مسئول سیاسی سپاه مرکزی رشت با تصریح بر اینکه آمریکایی ها از آن زمان تو طئه هایی را در ایران انجام دادند تا به نظام ضربه بزنند خاطرنشان کرد: در داخل کشور امروز طیف ها و روشنفکران وابسته ای هستند که شکار شدن کسانی که الان پشیمان هستند که چرا از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و کسانی که هدف نهایی که می توانندبرای ما تعریف کنند در گروه نظام لیبرا لیستی است

پور اسماعیلی  با تصریح بر اینکه یکی از مراحلی که برای سرنگونی انقلاب اسلامی آمریکا بسیار در آن برنامه ریزی کردند فتنه ۸۸ بود خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند

وی با تاکید بر اینکه عمده هدف آمریکا ار مذاکرات هسته ای با ایران تغییر رفتار و بعد تغییر ساختار است گفت: تمام ۱+۵ به آمریکا نگاه می کنند و جدال ما در مذاکرات هسته ای تنها با آمریکا است

مسئول سیاسی سپاه مرکزی رشت با تصریح بر اینکه علت اصلی همه این دشمنی های آمریکا با  آوردن ایران در دکترین آمریکایی است تصریح کرد: یکی از دلایلی که امروز آمریکا و قدرت های بزرگ با ما سر میز مذاکره نشسته اند قدرت ایران است.

پور اسماعیلی  با بیان اینکه آمریکایی ها چاره ای جز مذاکره  ندارند و اگر گزینه دیگری داشت اول یه دنبال آن می رفت افزود: آمریکایی ها اگر فرصت می کردند ما را محو کنند اصلا به مذاکره نمی آمدند

وی با اشاره به بلاهایی که امریکایی ها به بهانه سرنگونی دولت اسد بر سر مردم سوریه آوردند تصریح کرد: جریان های تکفیری شگرد آمریکا و انگلیس برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

مسئول سیاسی سپاه مرکزی رشت با تصریح بر اینکه داعشی ها و تکفیری ها تنها شیعیان را نمی کشند ودر حق اهل سنت هم جنایت می کنند خاطرنشان کرد: کل شیعیان سوریه ۳۰ درصد هم نمی شود

پور اسماعیلی  با اشاره به ایجاد بی ثباتی در کشورهایی که با حمایت آمریکا بودند مانند مبارک در مصر تصریح کرد:به این ترتیب موازنه قدرت در منطقه به نفع ایران پیش رفت و باید گفت در هماوردی بین ایران و آمریکا تاکنون برنده ایران است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها تمام تفکیری ها را از دنیا جمع کردند و وارد سوریه شدند تصریح کرد: بر آوردها نشان می دهند هر تفکیری داعش ماهانه نه هزار دلار حقوق می گیرند و این هزینه ها را آل صعود با همکاری آمریکا و اسرائیل در منطقه انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تمام تجهیزات خود را وارد سوریه می کند ولی راهی از پیش نمی برد گفت: اما نمی تواند دولت اسد را شکست دهد و شکست می خورد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی امروز در عراق خواب خوش را بر داعشی ها حرام کرده است گفت: آمریکایی ها از دست این سردار سپاه ما به تنگ آمده اند

مسئول سیاسی سپاه مرکزی رشت با اشاره به کشور بحرین تصریح کرد: بیشتر ساکنین بحرین ملیت ایرانی دارند و ۹۰ درصد مردم بحرین شیعه هستند و ۸۰ درصد این شیعیان مقلد مقام معظم رهبری هستند و تفکر انقلاب اسلامی ما بحرین را بیدار کرده است و بحزین جایی است که پایگاه چهارم نیروی دریایی آمریکا در آنجا قرار دارد.

وی با بیان اینکه یمن امروز عرصه قدرت نمایی ایران است خاطرنشان کرد: آمریکا در معادلات سیاسی در منطقه کم آورده است و سر ناچاری به جریان های تکفیری روی آوردند

پور اسماعیلی  با بیان اینکه انگلیسی ها نیز در حوزه وهابیت شیعه کار می کند افزود: امروز رسانه هایی که در دست آژانس های یهود هستند امپراطوری رسانه ای یهود در دنیا را به جریان انداخته اند و اسلام را به شکل اسلام داعش سوریه و عراق به دنیا معرفی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت های آزادانه ای که داعشی ها در فرانسه برای جذب نیرو انجام دادند خاطرنشان کرد:نشریه شارلی ابدو که ۱۲ کشته در حمله تروریستی داد پنج میلیون تیراز چاپ کرد و در آن دوباره کاریکاتوری از پیامبر اسلام چاپ کرد

معاونت سیاسی سپاه مرکزی رشت بیان کرد: آمریکایی ها و نظام استعمار انگلیس به دنبال این هستند که تبلیغ کنند که شیعه هم به دنبال بحث تروریست است واینگونه ماهیت اسلام را زیر سوال ببرند و اینگونه به هر شیعه و اهل سنت و در کل به اسلام ضربه بزنند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه شیعه جریان شیرازی ها از سوی دشمنان اسلام دنبال می شود گفت: آمریکا و انگلیس این جریان را تقویت می کنند و فرقه شیرازی ها به دنبال ایجاد تفرقه در دنیای اسلام است.

پور اسماعیلی با بیان اینکه آنها در شبکه ماهواره ای سلام به مقدسات اهل سنت و علمای شیعه توهین می کنند تصریح کرد: تفرقه بین مسلمانان  هدفی است که استعمار پیر انگلستان و آمریکا دنبال می کنند و این فرقه شیرازی ها پروژه غربی، عربی و عبری است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مواردی که مورد توهین فرقه شیرازی هاست توهین به همسر پیامبر عایشه است گفت: آنها به علمای اهل سنت توهین می کنند و بر آنها لعنت می فرستند و درست در هفته ای که ما هفته وحدت اعلام کردیم آنها هفته برائت اعلام می کنند آنها در جنگ ۵۱ روزه غزه اصلا علیه اسرائیل موضع گیری نکردند و از آن طرف هم موضوع غزه برای داعش موضوع دسته چندم بود و چه اشتراک جالبی است.

مسئول سیاسی سپاه مرکزی رشت با اشاره به احیای عزاداری خشن به ویژه در ایام محرم و صفر توسط فرقه شیرازی ها گفت: سید صادق شیرازی قمه زنی را مجاز شمرده است.

وی با اشاره به شبکه هایی ماهواره ای این فرقه اظهار کرد: آن شیعه ای که بخواهد از آمریکا و لندن پخش شود با مبنای اسلام فرسنگ ها فاصله دارد .

پور اسماعیلی با بیان اینکه این فرقه ها در برنامه های خود به دنبل جذب نسل سوم و چهارم انقلاب هستند گفت: جریان فتنه بسیار دقیق و برنامه ریزی شده پیش می رود و ما باید بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنیم  فرقه شیرازی ها بیش از ۱۷ شبکه ماهواره ای دارد که از آن میان می توان شبکه امام حسین ۱،۲،۳  و سلام ۱،۲ کربلا ،اهل بیت  را می توان نام برد .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه