با عملکرد نامناسب علی مطهری دشمنان فرصت جولان در عرصه فضای مجازی و ماهواره‌ای یافتند

مادر شهیدان نهی‌قناد با بیان اینکه حصر خانگی سران فتنه از الطاف نظام است، گفت: با عملکرد نامناسب علی مطهری در خانه ملت، دشمنان ملت نیز فرصت جولان در عرصه فضای مجازی و ماهواره‌ای یافتند.

با عملکرد نامناسب علی مطهری دشمنان فرصت جولان در عرصه فضای مجازی و ماهواره‌ای یافتند

به‌گزارش ۸دی نیوز، سیده فاطمه شادسعادت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر وظیفه صیانت از خون پاک و مطهر شهدا را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه فرزند شهید خود باید الگو باشد، افزود: برازنده نظام اسلامی نیست که نماینده‌ای همچون فرزند بزرگوار آیت‌الله شهید مطهری که افتخار نمایندگی مردم پایتخت را نیز دارد، احساسات همکاران خود را در مجلس جریحه دار کند و با زیر سؤال بردن حماسه ماندگار ۹ دی زمینه سوء‌استفاده دشمنان را برای ایجاد تفرقه در فضای سیاسی – اجتماعی فراهم کند.

مادر شهیدان نهی‌قناد با بیان اینکه حصر خانگی سران فتنه از الطاف نظام است، گفت: با عملکرد نامناسب علی مطهری در خانه ملت، دشمنان ملت نیز فرصت جولان در عرصه  فضای مجازی و ماهواره‌ای یافتند.

شادسعادت با تجلیل از مقام علمی و روحیه انقلابی آیت‌الله شهید مرتضی مطهری به خدمات فرهنگی این یار وفادار امام در عرصه‌های مختلف نهضت اسلامی اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌ها و موضع‌گیری‌ها و آثار علمی برجای مانده از آیت‌الله شهید، بیانگر بصیرت و وجاهت این روحانی در تأسی از رهنمودهای ولایت است.

مشاور سردار فضلی در استان گیلان همچنین هجمه‌های شدید دشمنان داخلی و خارجی علیه ولایت فقیه را نشان‌دهنده  نقش بی بدیل این جایگاه در سکانداری انقلاب اسلامی برای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی جایز نیست فرزندان پرورش یافته در دامان اصولگرایی فریاد حمایت از افرادی را سر دهند که در ماجرای فتنه سال ۸۸ ارکان نظام اسلامی را نشانه رفتند و زمینه سوء‌استفاده  دشمنان امت را برای جولان در عرصه براندازی فراهم کردند.

مادر شهیدان نهی‌قناد ابراز امیدواری کرد علی مطهری با کمی تأمل و تعمق در نحوه رفتارش بتواند نقصان‌های خود را در محیط اجتماعی و به ویژه مجلس که به فرموده امام راحل(ره) عصاره فضایل ملت است، جبران کند.

شادسعادت، نگرانی خانواده شهدا را از بروز هرگونه تنش و دودستگی بین نیروهای معتمد نظام اعلام کرد و افزود : مسئولان کشور در هر کسوتی وظیفه دارند به جای ایجاد التهاب و ناامیدی، فضای تفاهم و همدلی را در افکار عمومی نهادینه کنند.

ام‌الشهدای گیلان در پایان با بیان اینکه هر روز ملت ایران یوم‌الله ۹دی و روز دفاع از حریم ولایت و نفرت از بدخواهان نظام است، تأکید کرد: سران فتنه به خون شهدای انقلاب خیانت کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه