تلاش‌های خبرنگاران گیلانی قابل تقدیر است

عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان گفت: تلاش‌های خبرنگاران گیلانی قابل تقدیر است.

تلاش‌های خبرنگاران گیلانی قابل تقدیر است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر، آیت‌الله محمدعلی امینیان حرکت کاروان فجر خبری این کمیته را اقدامی تأثیرگذار خواند و اظهار کرد: تلاش‌های خبرنگاران گیلانی قابل‌تقدیر است.

وی افزود: تبیین و انعکاس دستاوردهای انقلاب در جامعه به‌ویژه برای نسل کنونی به‌منظور پاسداری از ارزش‌های به دست آمده در این نظام، وظیفه بزرگی است که باید همیشه مدنظر رسانه‌ها باشد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با آرزوی سلامتی برای تمامی خدمتگذاران نظام و انقلاب، از تمامی مسئولان و اصحاب رسانه خواست تا همواره در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.

خبرنگاران امین‌ترین قشر جامعه فرهنگی هستند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه از خبرنگاران به‌عنوان امین‌ترین قشر جامعه فرهنگی یاد کرد و افزود: کار و تلاش خبرنگاران در جهت توسعه همه‌جانبه کشور اسلامی ما از ارزش بسیاری برخوردار است.

حسین اسماعیلیان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دوران انقلاب اسلامی گفت: مسئولان نظام ما در طول دوران شکوهمند انقلاب همواره با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت خدمت به مردم قدم برداشته‌اند.

وی با اعلام اینکه  در دهه مبارک فجر امسال نیز تعداد ۶۰ طرح و پروژه در بخش‌های مختلف با هزینه حدود ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید بیان کرد: امیدواریم با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد ارائه خدمات بیشتری از سوی دولت و مسئولان نظام باشیم.

اسماعیلیان همچنین با اشاره به فعالیت‌های انجام‌گرفته در آستانه‌اشرفیه گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون حدود ۱۶۰ میلیارد ریال در جهت اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، خدماتی و … در این شهرستان هزینه شده است.

 

استان گیلان یکی از قطب‌های رسانه‌ای کشور است.

رییس خانه مطبوعات گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه کاروان خبری ستاد دهه فجر گیلان اولین حرکت خود را امسال از این شهرستان آغاز کرده، یادآور شد: انعکاس هرچه بهتر دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی از اهداف مهم این کاروان خبری است.

حسین داداشی با اشاره به اینکه دستاوردهای امروز نظام مقدس ما مدیون خون شهدای گران‌قدر است، افزود: در طول دوران انقلاب اسلامی ملت ایران با دلاورمردی ها و ایثارگری‌های خویش همواره در جهت پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداشتند.

وی با بیان اینکه به این منظور انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی در انتقال ایثارگری‌های شهدا و ملت ایران به نسل‌های جدید دارد اظهار کرد: در دهه فجر امسال نیز کاروان خبری ستاد دهه فجر استان گیلان تلاش دارد تا فعالیت‌ها و دستاوردهای نظام در این استان را به بهترین شکل انعکاس دهد.

داداشی استان گیلان را یکی از قطب‌های مهم رسانه ای کشور دانست و تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به فعالیت رسانه‌های مختلف خبری در گیلان شاهد تعامل و همکاری خوبی بین آن‌ها هستیم که امیدواریم این امر موجب توسعه بیشتر گیلان را به همراه داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه