قوه قضائیه حصر سران فتنه را در چارچوب قانون مطرح کرده است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان،گفت: قوه قضائیه حصر سران فتنه را در چارچوب قانون مطرح کرده است و در این راستای دبیر خانه امنیت ملی نقش مؤثری را ایفا می کند.

قوه قضائیه حصر سران فتنه را در چارچوب قانون مطرح کرده است

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، با اشاره به حصر سران فتنه در دیدگاه قوه قضائیه بر اساس ملاک های قانونی، اظهار کرد: فتنه ۸۸ هیچ گاه از اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی پاک نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با رأفت اسلامی به جای صدور حکم اعدام، حصر خانگی را برای سران فتنه ۸۸ در نظر گرفت، تصریح کرد: شرط مقام معظم رهبری به منظور رفع حصر سران فتنه ضرورت توبه این افراد به عنوان هادیان این جریان ضد انقلابی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، اضافه کرد: قوه قضائیه حصر را در چارچوب قانون مطرح کرده است و در این راستای دبیر خانه امنیت ملی نقش مؤثری را ایفا می کند.

مهدوی، اظهار کرد: ظلم سران فتنه ۸۸ از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پاک نمی شود زیرا خسارات زیادی را به بدنه نظام جمهوری اسلامی وارد کرد.

لندن مرکز حمایت از داعش وتکفیری ها است

وی تکفیری ها و داعشی ها را گروهک های تروریستی شکل گرفته و پرورش یافته در دامن استکبار جهانی معرفی کرد و افزود: ماهواره های غربی با حمایت از لندن حامی اصلی و رسانه ای استکبار جهانی محسوب می شوند.

وحدت رمز ایستادگی تمام قد در برابر دشمن است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، خاطر نشان کرد: تفرقه صف آرایی مسلمانان را در ارودگاه اسلام برابر برادران دینی خود به همراه دارد در صورتی که باید زیر پرچم وحدت برابر استکبار جهانی تمام قد ایستادگی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه