یک بازنشسته دارای چند شغل است و یکی برای نان شبش روز و شب می دود

امام جمعه شهرلوشان، گفت: یک بازنشسته پس از بازنشستگی در چند شغل مشغول کار می شود و حقوق می گیرد از طرفی یک نفر برای نون شبش باید شب و روز بدود.

یک بازنشسته دارای چند شغل است و یکی برای نان شبش روز و شب می دود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام علی اکبر بابایی امروز در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان، اظهار کرد: توجه به مسائل اجتماعی مهم ترین رکن زندگی بشر است که در دین اسلام نیز به آن تاکید شده است.

وی با بیان اینکه برخی مدیران را مردم شهرستان نمی شناسند، ادامه داد: برخی از مدیران مدیریت آنها تنها حول یک اتاق و چند کارمند می چرخد.

امام جمعه لوشان، بیکاری را یکی از معضلات اجتماع برشمرد و گفت: در بحث اشتغال عیوبی در عملکرد مسئولین نیز احساس می شود.

وی، ابراز کرد: وقتی فردی بازنشسته می شود به گوشه ای برود و بنشیند و جای او را نیروی تازه نفس و تازه کار بیاید بسیاری از مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام بابایی، افزود: یک بازنشسته پس از بازنشستگی در چند شغل مشغول کار می شود و حقوق می گیرد از طرفی یک نفر برای نون شبش باید شب و روز بدود.

وی بیکاری را از علل افزایش اعتیاد و ابتذال در جامعه دانست و گفت: اگر مشکل بیکاری در جامعه حل شود آنوقت حاکمیت راحتتر می توان در انتقال و بیان دیدگاه ها به اجتماع اثر گذار باشد.

امام جمعه لوشان با بیان اینکه برخی از افعال جامعه با فرهنگ دینی سازگاری ندارد، بیان نمود: بسیاری از مجالس شادی و عروسی که در سطح شهرها برپا می شود با مباحث دینی مغایرت دارد.

وی بیگانگی نسبت به قوم و خویش را از دیگر آسیب های جامعه عنوان نمود و گفت: علیرغم پیشرفت لوازم ارتباطی اما گاها برادر از برادر خبر ندارد و این مورد تایید دین اسلام که سفارش اکید به صله رحم دارد نیست.

حجت الاسلام بابایی، به نگرانی های مردم از دو نرخی کردن قیمت نان اشاره کرد و ابراز داشت: تصمیمی کارشناسی برای افزایش قیمت نان گرفته نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه