کمک ۱۹ میلون تومانی خیرین آستانه اشرفیه برای زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر عامل ستاد دیه گیلان: مجموع دیات این تعداد از زندانیان بالغ بر ۱۴۰میلیارد تومان بوده است که پی گیری های ستاد دیه استان با شاکیان پرونده سبب شد که ۱۲۴ میلیارد تومان از سوی شاکیان بخشیده یا به توافقاتی رسیدیم که بر اساس آن اقداماتی انجام گیرد.

کمک ۱۹ میلون تومانی خیرین آستانه اشرفیه برای زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش ۸دی، مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد با حضور مدیرعامل ستاد دیه کشور ، مدیرکل زندانهای گیلان ، مدیرعامل ستاد دیه استان ، مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان و خیرین و نیکوکاران شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد .
مدیر عامل ستاد دیه گیلان در همایش جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در آستانه اشرفیه از آزادی ۹۰۹ نفر در استان گیلان طی یکسال گذشته خبر داد.
 کامران زاده با بیان این خبر گفت : مجموع دیات این تعداد از زندانیان بالغ بر ۱۴۰میلیارد تومان بوده است که پی گیری های ستاد دیه استان با شاکیان پرونده سبب شد که ۱۲۴ میلیارد تومان از سوی شاکیان بخشیده یا به توافقاتی رسیدیم که بر اساس آن اقداماتی انجام گیر د و با ۱۶ میلیارد تومان موفق شدیم  ۹۰۹ نفر را آزاد سازیم تا به آغوش جامعه و خانواده خود برگردند.
وی مقدار کمک های مردم گیلان را در سال گذشته در جشن گلریزان ۶۳۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود : از این مقدار پول که بعضاً وعده داده شده بود مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان آن به ستاد دیه استان واریز شد که توانستیم ۲۰۹ نفر را از وجوه پول مردم گیلان آزاد و مابقی از سوی ستاد دیه کشور پرداخت شده است.
وی ستاد دیه کشور ، صندوق تامین خسارتهای بدنی وپذیرفتن  اعسارتوسط دستگاه قضایی را از مهمترین اقدامات سال گذشته در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد دانست و از خیرین در این راه خواست که برای توفیق خدمت به بندگان خدا گام های بیشتری بردارند.
در جشن گلریزان شهرستان آستانه اشرفیه ابتدا زمانی رئیس زندانهای شهرهای لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، سیاهکل و بندر کیاشهر با ارایه آماری گفت: در سال گذشته با پرداخت یک میلیارد و ۶۷۸میلیون و ۴۷۲هزار تومان توانستیم ۸۶ نفر را از زندانیان شهرستانهای  یاد شده آزاد نماییم که سهم پرداخت شهرستان آستانه اشرفیه  ۳۱۸میلیون و ۵۹۵هزار تمان بوده است که ۲۴ نفر آزاد شدند.
وی تعداد زندانیان جرایم غیر عمد آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر را ۱۶نفر ذکر کرد که با حمایت مردم و ستاد دیه کشور توانستند از زندان آزاد گردند.
لازم به ذکر است که در جشن گلریزان شهرستان آستانه اشرفیه علاوه بر خیرین ، فرماندار ، دکتر قربانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ،دادستان شهرستان ،  جولابی رئیس ستاد دیه کشور ، توسی مدیر کل زندانیان استان گیلان ، بخشداران مرکزی و بندر کیاشهر ، روسای اتحادیه ها و صنوف حضور داشتند  ازکاظم نژاد خیر و مدیر سالن «بانی چاو» با اهدای لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است خیرین و نیکوکاران شهرشتان آستانه اشرفیه مبلغ ۱۹ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند اهداء نمودند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه